Va rog sa ma ajutati intr-o problema destul de ciudata. am o relatie cu cineva de putin timp el are o prietena de 8 ani. face cu ea sex totul este ok si trebuie sa faca acelasi lucru si cu mine dar nu poate pana la capat. nu gasesc nici o explicatieam pus toate variantele dar nimic ........
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Buna ziu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Delia Mihaela MPsih. Delia Mihaela este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Cum ati ajuns voi in cuplu? Ce s-a intamplat in relatia lui incat a ales inca o partenera? Ce nevoi ii implinesti tu si ce nevoi ii implineste partenera sa? De unde stii ca totul este ok cand ei fac sex?
Iti recomand sa mergi la consiliere psihologica iti va fi de folos sa clarifici multe aspecte ce tin de aceasta relatie si de nevoile tale care te-au determinat sa intri in ea.