Vreau sa va spun pe scurt povestea mea, sunt impreuna cu o femeie de 14 ani, am cunoscut-o pe cand locuia doar cu tatal ei, in prezent decedat iar mama ei era plecata in strainatate unde este si in prezent, pe atunci ea traia in persecutii, scandaluri, alungari din casa si batai din partea tatalui ei, iar pentru a-si castiga existenta, in loc sa munceasca cinstit si legal, se p***atua, apeland la anunturi prin mica publicitate.
La inceput am avut cu ea o simpla relatie pentru sex insa ea a reusit ca in scurt timp sa imi ia mintile, facandu-ma sa ma indragostesc , mie mi s-a facut mila de ea, eu neac***a in acel moment o iubita, am luat-o la mine acasa, nestiind ca de fapt ea nu se va lasa de p***atutie si i-mi va nenoroci viata, am crezut si am vrut sa fac din ea o femeie de casa insa nici pana in ziua de azi nu am realizat mare lucru. Am inscris-o la liceu si datorita mie nu a ramas doar cu 8 clase, am incercat sa o fac gospodina insa nici acum nu-i place sa faca ordine, curat in casa, sta doar pe PC si la televizor si fumeaza toata ziua , mereu am avut scandal pe tema asta, are gandire infantila, la munca nu i-a placut niciodata, in 14 ani a muncit doar circa 1 an, adunate toate perioadele.
Pe parcursul anilor, m-a inselat de cateva ori, odata am prins-o dupa ce a nascut primul nostru copil, am iertat-o pentru copil, la scurt timp a ramas insarcinata cu al doilea copil si dupa 2,5 ani m-a inselat din nou, am iertat-o din nou, tot datorita copiilor si a faptului ca nu vreau sa o iau de la capat si sa ma despart de copii mei, eu nu vreau sa traiasca copii mei fara un parinte asa cum am crescut eu fara mama si cu un tata alcoolic iar acum am fost plecat in strainatate la munca pentru 5 luni din noiembrie 2015 pana in aprilie 2016 si m-a inselat din nou. Chiar inainte sa plec i-am precizat ca daca ma mai inseala, eu nu am s-o mai iert insa ea nu s-a putut abtine. mentionez ca eu dintotdeauna am avut un simt special pentru a detecta infidelitatea femeii care NICIODATA nu m-a inselat, am avut mereu suspiciuni si metode de a descoperi adevarul, i-mi dau imediat seama cand cineva ma minte dupa expresia fetei si nu am licenta de psiholog ci in drept.
Inca din strainatate i-am atras atentia ca nu a fost cuminte, am acuzat-o la telefon ca m-a inselat insa nu a vrut sa recunoasca insa cand m-am intors in tara am prins-o cu minciuna si mi-a recunoscut ca a facut-o cu 8 barbati, sex de placere si interes material.
Eu am stiut sa rabd abstinenta sexuala insa ea nu a putut, problema este ca e o c***a cu gura mare, totdeauna urla si tipa, totdeauna tot pe mine ma invinuieste pentru infidelitatea ei iar eu nu mai pot suporta aceasta situatie. Eu nu pot sa o dau afara din casa mea intrucat ar trebui sa-mi dau afara si copiii intrucat eu nu pot avea grija de ei deoarece trebuie sa muncesc din greu.
Cum as putea sa ma doara undeva de cele petrecute, sa sterg cu buretele, m-ar ajuta daca mi-as gasi o alta femeie care sa ma iubeasca si sa ma respecte?
Oare ar fi bine sa o las sa locuiasca in continuare in apartamentul meu si sa-mi gasesc o alta femeie, oare as putea sa o uit si sa fiu fericit? De multi ani nu sunt fericit deloc din cauza certurilor si reprosurilor datorate infidelitatii ei, eu fiind cuminte toti acesti ani, din respect pentru ea si copiii mei.
Astept comentariile si sfaturile voastre, va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Avem doi copii, sa ma despart de ea?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua.
Observ ca va aflati intr-o suferinta continua din cauza infidelitatilor sotiei. Pentru fiecare dintre dv relatia de casatorie inseamna altceva si este dificil sa o schimbati. Faptul ca ati iertat-o pentru copii nu inseamna ca este cel mai bine pentru ei. Care este atmosfera in familia dv si ce exemplu au copiii despre ceea ce inseamna familie si relatie de cuplu?
Decizia pe care doriti sa o luati este foarte importanta si este cu atat mai dificil pt din cauza traumei din copilarie de care vorbit. Din pacate sfaturile nu va vot ajuta, decizia va trebui sa va apartina si sa fiti multumit de ea. Daca doriti va astept cu drag la cabinet pentru o discutie mai aprofundata .
Cu stima,
Psih Marina Lucica Balea
Tel 0735 853 000
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro