Ma numesc Andreea . Sunt într o relaţie de 2 ani . La început totul era frumos ( era acea atracţie de la început ) ,ne înţelegeam foarte bine , vorbeam ore întregi la telefon , la servici stăteam împreună ...mai pe scurt faceam totul împreună . Era iubitul perfect cu care puteam faci si vorbi despre orice . Ne am promis reciproc ca vom petrece restul vieţii împreună , ca vom fi fericiţi , vom avea o familie mare , sa nu ne vom minţii niciodată ...etc . După 6-7 luni in care eu eram foarte îndrăgostită ,am aflat dintr o întâmplare ca el este de altă religie . Am vrut sa discut cu el despre asta dar nu a dorit sa imi spună nimic chiar daca a recunoscut ca este adevărat (cred ca nu mi a spus nimic pt ca stia ca am o parere proastă despre religie in general ) . M am îngrijorat , in timp am dat si in depresie , doream sa aflu despre ce e vorba , de ce mi a ascuns asta ?; de ce m a minţit ? ; de ce nu doreşte sa imi spună despre ce e vorba ? ... Eu am început sa am dubii , m am gândit ca e ceva de rău , am început sa imi fie frică si sa nu mai am încredere in el , ma certam cu el mereu ... Într un final mi a spus despre ce religie este vorba , nu era nimic înfricoşător sau foarte diferit de religia mea si totuşi mi a spus ca ,,el nu doreşte sa aflu mai multe despre asta , ca oricum nici lui nu prea ii face plăcere , ca nu religia este importantă pt el si ca nu doreşte sa mai vorbim despre asta . Am fost de acord . După 4-5 luni , in care nu am vb despre asta ( eu tot eram curioasă dar ma aptineam ) el a început sa imi spună din cand in cand despre ce făcea el,, acolo,, . Am aflat ca se ducea in fiecare săptămână la biserica , si asta m a deranjat deoarece pe mine atata timp m a minţit ca se ducea in altă partea . După mai mult timp am realizat ca el ca lui chiar ii place cea ce face , si ca nu va renunţa niciodată la asta . Am început iar sa ne certam ( ţin sa precizez ca de fiecare dată cand ne certam el nu îşi spunea niciodată părerea sau ce il deranjează si ca doar ma aprobă iar in final tot ca el făcea ) ,mi am pierdut încrederea in el , am realizat ca nu este bărbatul pe care il iubeam , ca poate sa ma mintă chiar daca aveam încredere in el , ca nu il voi înţelege niciodată si ca nu ne potrivim ( eu am o altfel de perspectiva legată de viaţa si doresc ca persoana cu care imi voi petrece viaţa sa fie ca mine ,sa gandesca liber fără anumite reguli si ,,chiestii ,,învăţate din cărţi . Sa procedeze după instinct si...cum ii spune inima ) . In acest moment inca nu sunt sigurasigură ce sa fac , eu nu doresc sa am treaba cu religia si nici sa ii interzic sa meargă acolo . O familie normală nu cred ca putem avea si de căsătorie nu se pune problema ...nu va există . Toate visele si promisiunile împreună sunt spulberate din cauza religiei . Nu doresc ca el sa renunţe ,pt ca il iubesc si nu vreau sa fie nefericit alaturi de mine dar realizez ca eu nu o sa fiu de acord cu el si ca nu o sa fiu fericită daca continui aşa ... Ştiu sigur ca m a iubit/ ma iubeşte foarte mult si eu il iubesc la fel . Dar nu doresc sa fim nefericiţi si sa ajungem sa ne urăm . Am nevoie se un sfat ! Sau macar o părerea sa stiu unde am gresit , cum sa nu ruinez totul si sa pierd bărbatul pe care il iubesc ... Va rog ajutor ! Mulţumesc !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am nevoie de un sfat ..."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
buna (acum 9 ani)
Imi pare rau de tine, insa asa cum „iubesti“ tu nu este iubire ci posesiune si pur egoism.
Daca l-ai iubi cu adevarat l-ai accepta asa cum este indiferent de religie, insa tu vrei ca omul sa fie conform dorintelor si asteptarilor tale.
Baiatul a fost foarte destept sa-ti ascunda toate astea caci a vazut din start cum esti.
Daca nu ai fi fost atat de dogmatica si cu idei fixe sigur ca ti-ar fi impartasit aceste lucruri. Dar a vazut de la inceput ca nu e bine
si ti-a lasat timp.
Cand iubesti un om numai daca face ceea ce iti doresti tu, asta nu e iubire ci iubire de sine si egoism.
Asa ca lasa-l si cautati altul care sa sara dupa coarda ta si nu iti mai plange de mila caci asta e plansul ego-ului.
Inca nu stii ce inseamna iubirea adevarata. Deci nu are rost sa mai vb de “iubire” din partea ta ca nu este cazul.
Pe langa asta nu e deloc bine ca doi oameni cu religii diferite sa se casatoreasca caci asta duce numai la conflicte,
mai ales daca sunt active sau dogmatici cu religia lor. Deci inca un motiv in plus sa iti cauti altul.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
andreea (acum 9 ani)
Da poate ca sunt egoista . Dar nu este chiar aşa cum crezi tu . Nu i am spus niciodată nici un reproş despre religia lui . Am încercat sa il înţeleg ,sa trec de partea lui , sa vin cu el la biserica , sa fiu de religia lui . Dar el mi a spus in fata ca nu vrea ca eu sa am de a face cu asta , ca nu vrea sa trec de religia lui . Mi a spus ca se duce acolo pt ca il obligă familia lui . Eu am încercat sa nu aduc in discuţie religia niciodată pt ca nu doream sa il supăr . Am vrut sa fiu de religia lui , sa nu ne despartă nimic si nu m a lăsat .... Nu am înţeles de ce face asta si nevrând sa il supăr am început sa nu aduc in discuţie asta . El l a simţit ca s a întâmplat ceva ,ca relaţia s a răcit si aşa am început sa ne cert si sa avem discuţii ( ţin sa precizez ca certurile nu aveau treabă cu religia , pur si simplu din chiestii banale ne certam ) . Tu mi ai spus sa ma despart de el . Chiar am facut asta !! I am spus ca nu vreau sa il fac nefericit si ca nu ne mai înţelegem ...etc . El nu a acceptat asta , m a sunat încontinuu si a venit după mine acasă spunându mi ca ma iubeşte si a început sa plângă in fata mea . Am realizat ca ii fac rău si ne am împăcat . Am vb cu el atunci si i am spus sa vorbim despre orice si ca nu nr mai ascundem nimic . Si totuşi el inca nu vrea sa vb despre religie si .... Nu vrea ca eu fiu de religia lui . Am vrut un sfat despre cum sa vb cu el despre asta , cum sa ii explic ca nu trebuie sa imi interzică sa iau parte la asta . Si dc nu doreşte sa fiu de religia lui ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
buna (acum 9 ani)
Buna, despre ce religie este vorba ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
andreea (acum 9 ani)
Este o religie protestantă . Nu stiu denumire exact . Stiu ca se duc sambata la biserica si copii nu se botează decat după 18 ani
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Liviu (acum 9 ani)
:) Draga Andreea -Eu iti spun ca n-ai nevoie de niciun sfat. E suficient sa procedezi dupa instinct si dupa cum iti spune inima ;) adica, sa faci tot ce ai mai facut si pana acum..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua,
Andreea, sedintele de consiliere psihologica de cuplu pot fi utile in situatia pe care ai prezentat-o.
In cadrul acestor sedinte veti putea invata si exersa stiluri de comunicare eficienta care sa nu duca la blocaje si inhibitii, va veti cunoaste mai bine unul pe celalat, veti gasi mai usor solutii la dificultatile care apar in viata de cuplu etc
Daca ai intrebari poti sa-mi scrii,dar si sa citesti accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/conflicte/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764.443.184
Site: www.psihoutil.ro