Buna seara, in urma cu un an , in scara blocului a intrat dupa mine un ins de 35 ani aproximativ si mi-a spus sa tac , mi-a pus mana pe fund si apoi a plecat. din acel moment am frica , teama sa nu se repete si nu doar atat sa nu mi se intample lucrul de care ma ingrozesc si anume sa nu fiu violata. ce pot face? cum sa trec peste aceasta frica?. va ,ultumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am in continuare teama"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Ceea ce ati descris dvs reprezinta o trauma care a avut un impact major in viata dvs. In cadrul sedintelor de psihoterapie se lucreaza cu continutul traumatic in spatiu sigur si stabil care va va ajuta sa puteti sa reusiti sa nu mai aduceti zi de zi acea seara in viata dvs. In prezent este ca si cum retraiti continuu acel eveniment si nu il puteti lasa in trecut.
Daca doriti ma puteti contacta cu incredere.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro