Coronavirus Update

Bufeuri EXAGERATE

Intrebare postata de Donamishi cu 11 ani in urma - 107 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Menopauza Bufeuri

Am 50 de ani impliniti,de doi ani am intrat in premenopauza si cea mai mare problema sunt bufeurile care se manifesta prin caldura mare, transpiratie abundenta pe tot corpul si excesiva pe spate si fata, roseata pe fata si piept.La inceput aveam cam 2-3 pe ora .Era un calvar , incepusem sa-i inteleg pe sinucigasi.Glumesc, bineinteles. Am facut niste tratamente pentru prelungirea ciclului timp in care nu am avut bufeuri dar la un moment am renuntat si din luna februarie nu mi-a mai venit ciclul ceea ce ma face sa cred ca am intrat la menopauza.Bufeurile ...la fel dar mai rare cam unul la doua ore.Am luat o perioada comuna cu tratamentul si Climactoplant, deci nu mi-am dat seama daca a fost eficient pentru bufeuri , acum iau de o luna Mabelle de la Walmark. Nici un remediu .Am baut ceaiuri....nici un remediu.Ce sa mai fac..?Sunt caraghioasa cu evantaiul in mana si prosopul dupa gat.Sotul meu este foarte atent dar cred ca devin nesuferita.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (107)

mihaeladorina (cu 4 ani in urma)

Donamishi,,,,,:)))sincer mai consolat ,eu am 48 si acuma astept pana la 56:)))si nici atunci nu o sa ma simt bine:)Ce ciudat sunt construite femeile :)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
MembruMobileApp1480969664 (cu 4 ani in urma)

Eu am facut o cura cu ulei de masline si sare amara pt fiere si ficat. Am avut liniste 3 luni. Acum o luna am facut din nou. Sa vedem cat dureaza...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
MembruMobileApp1510420972 (cu 3 ani in urma)

Ma numesc Maria si am astfel de probleme de 3 luni.Am incercat suplimente cu efect modest.Am in plan sa fac tratament de substitutie hormonala pt ca se previne astfel si osteoporoza, pe care nu mi-o permit si n-ar trebui sa riste nimeni asa ceva.E dusmanul tacut care de la an la an lasa oasele si mai fragile.Si in plus de ce sa sufar cand exista o posibilitate?Progresul medical exista pentru a fi folosit, in plus dozele de hormoni sunt mai mici decat in perioada de dinainte, fertila.Si ce daca reapar bufeurile?Poate nu reapar si oricum o perioada va fi bine...De ce trebuie o femeie sa se chinuie la servici cu evantai, etc, asa, ca sa aiba ce rade colegele tinere?Sau colegii?Sfat:cititi doar informativ forumuri.Pana la urma medicul stie ce-i de facut...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Donamishi (cu 3 ani in urma)

Draga Maria...iti doresc succes...Din experienta mea, dar nu toate organismele sunt la fel...osteoporoza apare oricum si din alte motive, un exemplu, funtionare defectuasa a tiroidei. Am incercat un tratamet dat de dr ginecolog cu Ma belle....esec total. Un fel de anticonceptionale care mi-au amintit de perioadele dinnaintea ciclului ...in nici un caz nu imi doream sa trec prin asta , adica dureri de sani , intarirea sanilor, dureri la nivelul anexelor, sangerare .Am ales sa nu mai fac tratamentul , bineinteles cu acordul medicului. Acum dupa atatia ani am bufeuri de cca 5-6 ori pe zi. Este o evolutie de l a 2-3 pe ora...nu-i asa? Cine rade de astfel de fenomene naturale, apropo de colegi, este "incult". Nu m-am ferit de asta , chiar m-am amuzat pentru ca e mai bine sa stie si ei... fete sau baieti care vor avea neveste, ce inseamna menopauza. La fel ca si andropauza.... Azi cand nu mai este rusine de nimic de ce ne-am rusina de asta ? Bineinteles ca sunt femei care nici nu stiu ca trec prin asa ceva, nu au simptome...ferice de ele , desi nu stiu daca este bine sau rau. Succes!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ralucaralu (cu 2 ani in urma)

REMIFEMIN, din cimicifuga, e o planta, nu contine hormoni, nici fitohormoni, si de aceea nu are efecte nedorite asupra sanilor, sau asupra uterului. Utilizarea lui (1 tableta de 2 ori pe zi 6 luni, sau chiar 12 luni consecutive) nu creste riscul de aparitie a cancerului de col uterin, nici a cacerului mamar. In Germania il folosesc deja de 20 de ani si au si studii clinice care arata aceste lucruri.Plus ca acum se gaseste si in Romania si ginecologii il recomanda deja.
adresa_web_filtrata

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator21561193752 (cu 2 ani in urma)

Buna ziua, sunt operata de cancer la san din 2012 iar in 2013 de histerectomie totala. Iau tratament cu tamoxifen dar am bufeuri si acum. Intrebarea e daca pot lua suplimente naturiste tinand cont de tamoxifen. Multumesc.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Simona300117900 (cu un an in urma)

Buna, sunt Si, am 49 ani si ma confrunt din 2018 cu aceasta problema care se manifesta prin

transpiratii abundente la fiecare jumatate de ora mi se uda parul fata hainele urmat de frisoane astfel incat nu pot sa desfasor activitati inafara domiciliului - alte simptome maini nas picioare foarte reci, mi-e frig desi sunt 23-25 grade in locuinta, noaptea bufeurile apar la fiecare 2 ore si adesea nu pot sa adorm de frig/frisoane. Sunt epuizata fizic si psihic. Sunt diagnosticata cu mastopatie fibrochistica la san asta fiind o problema care necesita o atentie aparte. Stau prizoniera in casa invelita in prosoape si schimb bluzele permanent. In primul an am incercat tincturi speciale ceaiuri combinate din plante culese de pe munti din locuri nepoluate nimic. Am ajuns la medic dupa 3,4 luni de chin, Tratament primit de la ginecolog - Talita spray sublingual care s-a retras de pe piata -posibil face Probleme. Si care ulterior nu mi la mai recomandat. Dupa cateva luni de tratament cu spray, liniste . Cicluri sporadice. In 2019 a doua repriza, primavara se intampla martie aprilie , in prima luna bufeuri mai slabe care se accentueaza cu fiecare luna care trece . Ginecologul m-a consultat inclusiv la sani dupa care a spus ca nu are ce sa-mi dea. Nerecomandat,am inceput tratamentul cu suplimente MENOPAUZA FARES , la 2 luni am adaugat ESTROFIT In cazul estrofitului scrie in prospect ca la 6 sapt de administrare apar efectele asa a fost insa veneam din urma cu tabletele de la fares. Nu stiu daca combinatia a fost buna sau estrofitul in sine. La 3 luni de administrare fares inainte si estrofit dupa -liniste 4 luni fara ciclu fara bufeuri .Urmat de bufeuri+ciclu pana in ianuarie 2020. S-a repetat povestea prima luna bufeuri usoare, crezand ca au mai slabit cum spun cartile, nu am luat din timp suplimente astfel incat dupa 2 luni de transpiratii am ajuns la smurd cu dureri mari de cap -slabiciune, posibil o deshidratre . La smurd medicul pediatru vazandu-ma a spus dar doamna de ce suferiti astfel cand exista un tratament! Mi-a recomandat CLIMENUM . I-am spus ca folosesc deja Fares.Menopauza si Estrofit . A considerat suplimentul recomandat de el superior citind in fata mea pe net . A mai spus ca nu vede in prospect efecte adverse, in cazul meu un posibil cancer la san. Nerecomandat doar persoanelor alergice la soia. Sunt 2 saptamani de cand il folosesc . Foarte, foarte greu observ o reducere a intensitatii si frecventei bufeurilor, dar nu constant. Bufeurile apar la cca o ora ( comparativ cu juma de ora rareori chiar mai des) si s-a mai redus cantitate de apa transpirata, observ ca nu mai am frisoanele acelea exagerate sunt mai ..moi . Per total observ o lupta mare a organismului in incercarea de asi regla temperatura , cu esecurile aferente. Practic lipsa estrogenului asta a facut a afectat mecanismul de termoreglare .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Pag 6 din 6

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.