Coronavirus Update

Reactii alergice cutanatae la robitusin raspuns medic

Intoxicatii Reactii alergice
Intrebare postata de Alina54945889 cu 10 ani in urma

Daca in urma administrarii Robitusinului apar reactii cutanate care se aglomereaza dupa trecerea a 12 ore de la administrare, (administrarea se face de cca 1 saptamana, insa reactiile au aparut doar aseara), ne inrtrebam cu disperare sa intrerupem administrarea acestuia sau administrarea Augumentinului care se suprapune cu Robitusinul? Multumim de timpul acordat, asteptam raspunsul Dvs. Fetita are 6ani si 8 luni.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Reactii alergice pot determina si unul si altul dintre cele doua medicamente. Augmentinul este un antibiotic,dar si antibioticele pot determina asemenea reactii,natural ca depinde si de reactivitatea fiecarui organism. Deoarece tratamentul dureaza de peste 5 zile , ca pentru oruce afectiune acuta ,cel mai bine ar fi sa-l intrerupeti ( fiind doua este greu sa va putem spune , care dintre ele este vinovatul ?
Introduceti Calciu si ceaiuri (infuzie ) caldute si Nurofen. Anuntati si medicul fetitei

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.