Coronavirus Update

De ce sangerez dupa ejaculare?

Intrebare postata de MembruMobileApp1486408945 cu 4 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Infectii urinare

Buna seara am si eu o problema. Acum 2 saptamani m-am masturbat iar dupa ejaculare am vazut niste picaturi de sange, nu am bagat de seama,iar dupa o saptamana au inceput sa imi apara niste bubite albe care immi dau senzatia de mancarime si usturime in acelasi timp. Ce as putea sa fac? Nu mai pot ejacula din cauza acestor senzati plus de asta ma si ustura dupa cv timp de frecare a penisului.
Daca am folosit un limbaj ne acdevat va rog sa ma scuzati.
Va rog sa imi dati un raspuns cat mai repede sunt putin speriat
Multumesc va doresc o seara buna

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.