Coronavirus Update

Albumina in urina?

Intrebare postata de alex2029 cu 3 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Infectii urinare

Buna ziua. Am fost diagnosticat cu o prostatita cronica in care am luat antibiotice timp de o luna (tavanic 500mg) iar in a 26 zi de tratament incepusem sa am gust amar in gura. ulterior dupa tratament la o saptamana dupa terminarea tratamentului am inceput sa iau Betmiga pastile una pe zi. si am observat ca urina mirosea, iar dupa ce lasam urina 6-8 ore se facea tulbure si mirosea si mai tare si avea albumina in ea destul de multa. Am luat 6 zile betmiga si am intrerupt. La reactii adverse zicea ca poate sa provoace infectii urinare medicamentul asta Betmiga, dar mi-am facut sumar de urina+urocultura si analizele au iesit bine. acuma tot asa urina initial nu miroase e limpede dar dupa 6-8 ore incepe sa miroasa ( nu ca inainte cand luam medicamentul) si mai are si putina albumina, dar albumina se vede doar dupa 6-8 ore. E normal sa fie albumina asta in urina sau?
Va multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

alex2029 (cu 3 ani in urma)

Am uitat sa mentionez faptul ca gustul amar in gura a persistat timp de aproximativ o saptamana si il aveam toata ziua iar dupa a trecut.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Admin SfatulMedicului (cu 3 ani in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Analize-de-laborator/analiza-urinei-analiza-caracterelor-fizice-si-chimice-ale-urinei-analiza_1280

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.