Coronavirus Update

Herpes circinat

Intrebare postata de IonutzGianny cu 9 ani in urma - 6 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Infectii ale pielii Tinea corporis

Buna ziua.Pe 10 Decembrie 2011 am fost la medicul dermatolog deoarece pe piele mi-a aparut o pata rosie.Medicul mi-a zis ca am tinea corporis(herpesul circinat).Am luat tratamentul(terbidafina,pastile 2 pe zi timp de 11 zile, si am avut unguent triderm) si degeaba.Imi puteti spune un tratament mai eficient. Va multumesc!!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (6)

ar fi bine de efectuat un al doilea consult dermatologic, poate este necesar rezivuirea schemei de tratament. un tratament topic (local) se va aplica timp de cel putin 2 saptamani si un tratament sistemic va dura functie de extensia leziunilor. in acest timp, ar fi bine sa dezinfectati lenjeria corporala, de pat (ce vine in contact cu tegumentul afectat) cu substante speciale de dezinfectie a materialelor textile (ce se adauga la spalat), de folosit prosoape personale (purtati doar hainele proprii, sa nu fie imprumutate, pentru a preveni extinderea infectiei micotice).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Infectii ale pielii.

Inscrie-te aici!
IonutzGianny (cu 9 ani in urma)

Multumesc frumos pt raspuns.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

PENTRU UN DIAGNOSTIC EXACT ESTE BINE SA NU MAI FACETI NICI UN TRATAMENT LOCAL TIMP DE 5--6 ZILE SI APOI CU O TRIMITERE DE LA MEDICUL ARONDAT SA FACETI UN EXAMEN MICOLOGIC AL PIELII BOLNAVE LA CEL MAI APROPIAT LABORATOR AL CLINICII UNIVERSITARE DE DERMATOLOGIE CEA MAI APROPIATA DOMICILIULUI DVS.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Donamishi (cu 8 ani in urma)

As dori sa va impartasesc din experienta mea: m-a zgariat o pisica si in cca 2 saptamani mi-a aparut un punct rosu inconjurat de o zona roz. Am fost diagnosticata cu tinea corporis am facut tratament cu patile ketoconazol o saptamana si 4 saptamani cu triderm ...mi-a trecut si dupa cca 3 saptamani mi-a aparut dinnou. Am rekluat tratamentul cu Prednison pastile si o crema facuta in farmacie pe baza de ketoconazol si tetraciclina ..nu mi-a mai trecut dupa cele 4 saptamani,,,am schimbat tratamentul cu Fromilid pastile si Elocom unguent ..nu mi-a mai trecut . Am schimbat doctorul si am aflat ca tratamentul medicamentos(pastilele) erau insuficiente de fiecare data..o saptamana. Am cazut pe ganduri : oare sa fi facut doctorul intentionat ca sa ma aiba de client, pentru ca este prof.universitar in Constanta si refuz sa cred ca este incompetent... Fac un nou tratament cu un nou doctor de o saptamana cu pastile timp de doua saptamani si unguent aplicat pe suprafata dezinfectata . Bineinteles ca mi-a prescris si un protector pentru ficat . Dar oare mai rezista ficatul meu la atatea medicamente? In total fac tratament cu unguent de cca 13 saptamani . Unele cerculete ( ca asa se evidentiaza pe piele ) mi-au trecut dar am o zona pe antebrat , ude , recunosc, am insistat cu cremele, care cred ca a creat rezistenta si se pare ca s-a intins. Cu toate astea nu sunt suparata pe pisica vinovata dar ,,,nevinovata . As dori un sfat ...Sanatate tuturor!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Donamishi (cu 8 ani in urma)

Deci este valabila zicala : " cel mai bun doctor din Constanta aste trenul de Bucuresti"
Lasand gluma ....am continuat tratamentul cu al doilea doctor si rezultatul dupa doua tratamente diferite cca 2 luni , este acelasi ...mi se pare incredibil ....sa nu poti trata o problema asa simpla ....poate voi ajunge si la Bucuresti ,

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator21550344807 (cu 2 ani in urma)

Vasi
Incercati urmatorul tratamaent Tinctura din flori de crin(5 flori de crin peste care se pune 50 ml alcool etilic 90grade si 50 ml otet de mere) asociat cu unguentul dermovate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.