Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

Anxietate? Nu mai știu ce sa fac!?

HPV
Intrebare postata de MembruMobileApp1517764236 cu 6 ani in urma

Problema mea a început pe data de 22 Decembrie in urma unor dureri de cap intense care au ținut 2 săptămâni și care le-am trata cu Nurofen am ajuns la spital cu următoarele simptome:bătăi puternicei ale inimi, respirator grea, amorțeli mâna,picior și fata dreapta! Mi sa făcut un RMN și CT și EEK și EGG care au ieșit foarte bine! Diagnosticul a fost atacuri de panica cu anxietate! Acum stările mele sunt următoarele vajait in cap, amețeli, puls ridicat și mi se văd toate venele de pe corp pana și cele de la ochi! Țin sa Menționez ca am un tratament cu Seroxat și Bromapezam! Dar stările tot nu trec! Orice sfat e bine venit! Mulțumesc!

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate? Nu mai știu ce sa fac!?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

SfatulMedicului (acum 6 ani)

Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Anxietate-si-atac-de-panica/simptomele-si-tratamentul-tulburarilor-de-anxietate_16485

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator21573545709 (acum 2 ani)

Buna! Mai esti pe forum? Cum te mai simti? Ai trecut peste?

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator21573545709
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator21573545709
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11622101226 (acum un an)

asa sunt si eu uneori simt mana amortita desi nu este sau piciorul vajait in cap ...puls etc.. si da mi se vad si mie venele pe la tample si ma sperie mereu asta ...dar tratamentul e ok doar ca dureaza pana are efect iar dupa o perioada isi pierde din efect si apar iara stari mai diferite de cele pe care le ai avut asa am tot patit eu in ultima vreme ...ideea cea mai buna din informatiile mele este autocontrolul teraapia ,...

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator11622101226
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator11622101226
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
MyNameM (acum o luna)

buna, cum mai sunteti?

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de MyNameM
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de MyNameM
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.