Coronavirus Update

Ce suplimente alimentare(pe langa tratament) sa iau pentru TOC?

Intrebare postata de AlynLion cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Deficiente minerale si vitamine

Am tulburare obsesiv compulsiva si anxietate sociala si e destul de suparator,deranjant,dureros..Iau tratament cu antidepresive si anxiolitice insa vreau sa va cer parerea,ce suplimente alimentare(pe langa acest tratament) sa iau care sa ma ajute,sa dispara anxietatea si tensiunea emotionalo-psihica pe care cateodata o simt in public ,in spatii aglomerate si e destul de neplacut.Simt frica,timorare etc in public. ,la scoala ,oriunde unde sunt multi oameni straini..

Ce suplimente m-ar putea ajuta(repet pe langa tratamentul care il iau)?
Magneziul cu b6 ajuta?

Va rog ,spuneti-mi voi ce ati mai luat in cazuri de fobii,anxietate,TOC?:(

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.