Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

Lipsa menstruatiei in timpul anticoncepționalelor?

Ciclul menstrual
Intrebare postata de Andreea Cristina cu o luna in urma

Buna ziua! Administrez anticoncepționale Yaz de 4 luni, niciodata nu mi a venit menstruatia fix in ultimele zile de pastile albe inactive ci dupa. Le iau in fiecare seara cu maxim o intarziere de 2-3 ore, dar nu mereu. Luna trecuta am avut contact sexual neprotejat la ovulatie. Menstruatia care a urmat a fost putina, nu ca datile trecute de abundenta. A durat tot in jur de 4 zile, dar cantitatea e considerabila. Se vede diferenta. Inainte de contact aveam menstruatie abundenta, iar luna trecuta aproape deloc, cateva picaturi(2-3). Luna aceasta, aproape dupa terminarea pastilelor albe inactive, prima zi a fost la fel de putina ca luna trecuta. Nu prezint simptome de greata, ameteli si am facut si doua teste de sarcina care au urmat negative. Ce poate fi? Am citit pe net ca efectele secundare ale anticoncepționalelor pot fi si lipsa menstruatiei sau intarzierea, insa pe timpul administrării pana la contactul sexual totul a fost ok din punct de vedere cantitativ, ci doar putina intarziere. Imi e frica…

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Lipsa menstruatiei in timpul anticoncepționalelor?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.