Coronavirus Update

De la anticonceptionale mi se poate deregla menstruatia?

Intrebare postata de Utilizator11614232944 cu o luna in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Ciclul menstrual Lipsa menstruatiei

Am luat anticonceptionale(regevidon) timp de 3 luni de zile.Acum, la terminarea a cea de a treia folii,mi-a venit menstruatia la timp doar ca a durat doar 2 zile in cea de a 3a zi nu am mai avut menstruatie deloc.Care ar putea sa fie cauza?Mi s-a putut deregla menstruatia din cauza anticonceptionalelor?sau este vorba de altceva?

Raspunsuri (1)

Buna seara, nu stiu daca stiti ca anticonceptionalele dau tulburari de coagulare care pot duce la AVC... Faptul ca menstruatia a durat doua zile in loc de trei, puteti investiga cu medicul ginecolog. Altfel, va recomad sa mergeti la Hematologie si sa va faceti teste privind coagularea.
Sanatate!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.