Coronavirus Update

Sângerări din cauza anticoncepționalelor?

Intrebare postata de MembruMobileApp1476374396 cu 4 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Cheagde sange

Bună seara! Am inceput să iau anticoncepționale Longest, în prima zi a menstruației, mai exact pe 27 septembrie. Pe data de 2 octombrie, ciclul menstrual s-a incheiat, dar pana in data de astăzi, 13 octombrie, îmi curge o secreție puțin mai deschisă la culoare decât sângele. Și în seara asta, după ce am folosit irigatorul cu Tantum Rosa, mi-a curs un cheag de sânge micuț. Menționez că folosesc produsul pt spălături vaginale din ziua încheierii ciclului menstrual, adică 2 octombrie. Aș dori să știu dacă este din cauza pastilelor, pe care menționez că le-am luat fara un consult. Multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.