Coronavirus Update

Usturime provocată de ovulele Tergynan?

Candidoza
Intrebare postata de Utilizator11612208175 cu un an in urma

Im urma efectuării unor analize, doamna doctor a descoperit ca am candida,Mycoplasma și ureaplasma pozitiv, cât și flora vaginală anaeroba. Mi-a prescris atât mie, cât și partenerului doxacilina și fluconazol, iar mie și ovule tergynan. La administrarea ovulelor, însă, simt o usturime puternica ce persista câteva ore. Este normala aceasta reacție adversa?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Utilizator11624159173 (acum un an)

Bună! Și eu am o infecție, însă sunt programată cam târziu la medicul ginecologic și dată fiind situația, pentru că nu voiam să aștept, am mai întrebat niște persoane cât de cât avizate, le-am spus simptomele, care se pot situa între candidoză și o vaginoză micotică.. Nu vom ști până la analize. Așa că am luat Tergynan. Eu mai luasem înainte tergynan pentru reechilibrarea florei și eliminarea unor secreții și n-am avut niciodată nicio problemă cu el. Era simplu, nu simțeam nimic inconfortabil. Acum însă mă ustură și am un disconfort foarte mare. Pana voi merge la medic, oare ar fi bine să-l întrerup? Nu e mare pagubă dacă întrerup, nu? În schimb, știu și de niște pastile care tratează toate aceste infecții și se administrează pe cale orală, numit Optibac. Dacă ați rezolvat problema și aveți un sfat pentru mine, poate m-ați putea ajuta...
Mulțumesc!

Utilizator11630238503 (acum 11 luni)

Se foloseste umezit cu apa,altfel provoaca usturimi.Sau...abeti o rana pe col sau in vagin.Recomand o colposcopie.

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.