Coronavirus Update

Menopauza

Intrebare postata de manuela2496159 cu 10 ani in urma - 4 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli genitale feminine

De 2 ani sunt la menopauza in urma unei hiserectomii totale. Medicul endocrinolog mi-a recomandat calciu( otsteocare),A-zn,si soiaclin(pt. bufeuri),dar nu mi-a precizat cat timp trebuie sa iau.Ma intereseaza sa stiu cat timp trebuie sa iau calciu deoarece eu am si ceva probleme la rinichi si am inteles ca acest calciu in exces dauneaza. Astept raspuns, si chiar sfaturi in ceea ce priveste menopauza .( nu ma gandeam ca va fi asa de greu!!!)
Multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

raluca (cu 10 ani in urma)

Pentru menopauza mie mi s-a recomandat un medicament naturist care se numeste Remifemin.Mi l-a recomandat un medic in Germania, dar se gaseste si in farmaciile de la noi, nu este scump, este 100% din plante (are studii clinice si studii postmarketing pentru monitorizarea efectelor secundare - caci chiar si medicamentele din plante au asa ceva) si are acelasi efect ca tratamentul cu hormoni, dar fara efectele secundare ale acestora. Am citat din prospectul pe care la-m gasit pe site-ul farmaciilor de unde il iau: www.3f.ro (sau www.farmaciile3f.ro)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea (cu 8 ani in urma)

am 57 ani de 2 am intrat la menopauza,am incontinuare bufeuri,dureri de cap,frisoane si ma dor incheieturile degetelor de la maini.este de la menopauza?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
manuela2496159 (cu 8 ani in urma)

Bufeurile sunt sigur datorate menopauzei, dar frisoanele cred ca au alte cauze. Trebuie sa faci investigatii ca sa gasesti cauza durerilor de oase, de cap.Incearca produse naturiste si multa miscare Multa sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11598784121 (cu 10 luni in urma)

Bună! Aceeași operație am și eu. Medicul meu mi-a prescris aceleasi suplimente fără cele de substituție hormonală (pot afecta sânii) dacă am scăpat de o grijă poate apărea la sâni. O altă posibilitate pentru calciu ar fi vitamina D3 simplă care ajută la asimilarea calciului din hrană. Alpha D3 de 0,25 luată 1 cps pe zi fără WEEKEND. Mai iau seleniu, neo-magne forte și încerc să nu mă îngraș

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.