Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

Bună ziua. Am luat pastila de a doua zi luna trecută, iar luna aceasta mi a venit ciclul normal, d ?

Boli genitale feminine
Intrebare postata de Maia cu 4 saptamani in urma

Vreau să știu dacă este normal sângerarea mai mult de 7 zile, deși sunt la menstruatie.

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Bună ziua. Am luat pastila de a doua zi luna trecută, iar luna aceasta mi a venit ciclul normal, d ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

SfatulMedicului (acum 4 saptamani)

Buna ziua,

Uneori, pastila de a doua zi poate duce la dereglari ale ciclului menstrual, iar sangerarea pe o perioada mai lunga de timp poate fi o reactie normala a corpului. Este important de retinut ca reactiile pot sa difere de la persoana la persoana. Cu toate acestea, daca prelungirea sangerarii persista, ar fi indicat sa consultati un medic pentru a depista daca nu cumva este vorba de alte probleme de sanatate.

Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.

Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: https://www.clickmed.ro/medic/ginecologie

Articole de interes:
sfatulmedicului.ro/Boli-genitale-feminine/factorii-de-risc-si-cauzele-aparitiei-metroragiilor_17143
sfatulmedicului.ro/Ciclul-menstrual/sangerarea-vaginala-ce-este-normal-si-ce-e-patologici_1176
sfatulmedicului.ro/Sex-si-erotism/probleme-intime-de-sanatate-de-la-20-la-50-de-ani_1189
sfatulmedicului.ro/Metode-contraceptive/pastila-de-a-doua-zi-nu-este-periculoasa_7409

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Maia (acum 4 saptamani)

Bună ziua. Am luat pastila de a doua zi luna trecută ( la începutul lunii), mi a venit menstruatia cu câteva zile mai devreme, dar a durat mai mult decât de obicei (14 zile), dar și durerile au fost mai profunde ca de obicei. Acum sunt în luna a doua, mi a venit menstruatia, dar tot așa sângerarea continuă mai multe zile ( sunt în ziua 13), observ ca sângerarea nu este multă, dar tot o am în fiecare zi. Alte simptome nu am, dar vreau să știu dacă ar trebui să mă îngrijorez de altceva. Dacă această pastilă m-a afectat negativ intr un fel pe termen lung. Oare de luna viitoare ( a3-a) menstruatia ar trebui sa se regleze? Sa nu dureze atat? Mulțumesc!

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maia
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maia
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.