Coronavirus Update

Buna. Am avut acum un an un sindrom vestibular central. De atunci am facut zeci de analize, rmn-uri, ct, eco, sange... Tot, inclusiv psihoterapie, dar degeaba. Contrar analizelor perfecte, eu sunt permanent ametit, parca mi se inmoaie picioarele si lesin, imi e greata foate des, ma dor ochii uneori, vad mai greu si in ceata, parca vad cu incetinitorul. Va rog daca aveti rezolvari sa imi scrieti. Multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (565)

Utilizator11572556201 (cu un an in urma)

Din pacate o rezolvare eficienta nu exista. Trebuie aflat daca aceasta ameteala e centrala sau periferica, adica daca tine de orl sau neurologie. In ambele cazuri e afectata urechea interna, dar din alte motive. Cel mai important este sa incepeti cat mai repede o reabilitare vestibulara, dar eu nu am gasit asa ceva in Romania. Puteti gasi pe youtube exercitii pentru reabilitare care trebuie facute de 2 ori pe zi, pe perioade lungi de timp. Ele ajuta dar nu sunt miraculoase.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11573540204 (cu un an in urma)

Buna asi vrea sa stiu daca dupa atatia ani ai o rezolvare la problema ta ... si eu sunt intr.o situatie asemanatoare

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mirceag (cu un an in urma)

Vezi sa nu ai herpes frate . Mergi la dermatolog urgent .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11593545122 (cu 11 luni in urma)

buna ai mai rezolvat problema

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11616163611 (cu 3 luni in urma)

Salut, a rezolvat cineva problema ? Am si eu aceste ameteli de aproape 1 an , la inceput am avut o criza de ameteala mai puternica(prin criza ma refer ca este o stare generala de rau cu ameteala, agitatie in tot corpu, sentiment de “sfarseala”) in care mi se inp***au picioarele pe strada, dupa care prin tratament cu betaserc si stugeron mi-am revenit pentru vreo 3 saptamani dupa care am mai avut un episod care a scazut in intensitate dar care nu s-a mai oprit la 0% pana acum , ce ma supara sunt crizele astea care ma tin in casa cate 4-5 zile(pana acum am avut vreo 3-4 in 10 luni) adica ies afara , pot sa merg cat de cat ok dar nu pot sta la munca(ideea e ca eu merg normal dar senzatia e in capu meu cat se poate de reala), sunt frizer de meserie , la ultima criza s-a mai adaugat si o stare de “nervi la stomac”, cred ca e anxietate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Pag 29 din 29

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.