Coronavirus Update

Dermografism

Intrebare postata de anamaria1993 cu 6 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Alergii Dermografism

Buna seara! Am fost diagnosticata cu dermografism,in urma caruia mi s-a prescris tratament timp de 3 luni cu Xyzal.Mai am de facut 1 luna de zile tratamentul.Mentionez ca mancarimile de piele au disparut,insa la orice atingere,zgarieturile erau prezente...Acum 2 zile am luat o pastila de Fluconazol,iar acum observ din nou niste mancarimi ale pielii...Ce sfat imi dati?Am gresit ca am luat concomitent Fluconazol cu Xyzal? Mentionez ca am luat doar o singura pastila de Fluconazol.Am facut o multime de analize si toate au iesit bune...Sau daca exista vreun alt tratament pentru dermografism...Va multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.