Coronavirus Update

Cand stii ca esti alergic

Intrebare postata de PavElena cu 11 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Alergii

Buna ziua,as avea si eu nevoie de un sfat,cand apar alergiile?la inceputul utilizarii lui sau pot aparea si mai tarziu?spre exemplu daca cineva utilizeaza antibiotice la anumite perioade de timp fara sa faca abuz si fara sa se intample nimic,poate risca sa faca o reactie alergica cu alte ocazii?ma intereseaza sa stiu si eu in ce conditii poti face reactii alergice la antibiotice sau alte medicamente.cu respect va multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Sheila (cu 11 ani in urma)

In mod normal alergia la un antibiotic apara inca de la prima administrare. Exista posibilitatea ca alergia sa fie provocata de o doza dubla.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Alergia la medicamente este mai complicata. De obicei aceasta apare in urma administrarilor repetate, dar nu neaparat-exista cazuri rare in care apare chiar de la prima administrare. Pentru reactiile alergice de tip imediat (mediate de anticorpi specifici IgE si apar in maxim o ora de la administrare) trebuie sa existe un contact anterior al organismului cu medicamentul respectiv, asa numita sensibilizare a organismului. De aceea reactia alergica apare de obicei la a 2 a-a 3-a administrare dupa ce organismul a sintetizat anticorpi care la o administrare ulterioara determina degranularea unor celule implicate in reactiile alergice cu eliberarea de mediatori si declansarea reactiei. Reactiile imediate sunt de tipul urticariei, angioedemului si cea mai severa socul anafilactic. Studiile arata ca singurul factor de risc pentru alergia la medicamente este reactia alergica anterioara la un medicament. Atopia ( pacienti cu teste cutanate alergologice pozitive la factorii de mediu sau cu IgE totale crescute) nu reprezinta un factor de risc pentru alergia medicamentoasa dar se pare ca pacientii atopici dezvolta reactii mai severe. Sunt multe de spus despre reactiile alergice la medicamente.......
Dr. Bologa Ramona

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Alergii.

Inscrie-te aici!
andreea raluca B (cu 7 ani in urma)

buna ziua doamna doctor.v-am lasat mailu meu am o rugaminte ati putea sa ma contactati am o problema si as dorii sa nu o fac publica ,intrucat nu stiu exact ce am....Va multumesc mult! as dorii sa vb prin mail daca se poate si sunteti [email protected]

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea raluca B (cu 7 ani in urma)

buna ziua doamna doctor.v-am lasat mailu meu am o rugaminte ati putea sa ma contactati am o problema si as dorii sa nu o fac publica ,intrucat nu stiu exact ce am....Va multumesc mult! as dorii sa vb prin mail daca se poate si sunteti [email protected]

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.