Coronavirus Update

Ameteala, alergie, burnout?

Intrebare postata de Utilizator11600020674 cu 7 luni in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Alergii Anxietate si stres Anafilaxie Ametelile si vertijul

Am facut in Mai o alergie la vopsea de par, cu reactie foarte puternica - pete rosii, nu am avut aer sa respir, palpitatii foarte puternice etc. La spital mi-au dat doar Xyzall. De atunci, am tot avut probleme.

Am mai ajuns la spital dupa ce consumasem alcool cu o seara in urma iar a doua zi de dimineata am luat o aspirina cu cafeina si inima mi a luat o razna, apoi am facut test de vopsea la coafor in Iulie , am tinut doar foarte putin pe piele vopseaua si am avut stari de caldura , lesin, nu am putut sa rezist mai mult de 5 minute. La spital mi au facut Solumedrol, pentru ca luasem antihistaminicul care nu calmase palpitatiile.

Apoi, am avut vertigo 2 luni - probleme depistate cu urechea interna la examen.

Dupa toate aceste episoade, am intrat la munca in burnout si dna psihiatru a zis ca e posibil ca totul sa fie declansat pe baza stresului.

In acelasi timp, nu am avut probleme cu stresul atatia ani de zile si totul a inceput sa fie problematic dupa ce am facut prima alergie - a fost prima data cand ma vopseam in casa si produsul continea parafenilendiamina.

De asemenea, intre timp, au aparute multe crize de hiperventilatie.

Este posibil ca aceste reactii puternice avute - chiar de o posibila anafilaxie , sa cauzeze tot ce s-a intamplat dupa?

Sunt sensibila la orice medicament inghitit dupa reactia initiala, cortizon, antihistaminic sau orice mai puternic imi dau din cand in cand hiperventilatie in prima jumatate de ora.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.