Coronavirus Update
×

Am gasit 6 intrebari despre Afectiuni inflamatorii la steroizi.

Dupa o injecție probabil prost făcută in deltoid mi sa umflat putin ,se poate sa se fii inflamat ?sau am stat prea încordat , ?cum rezolv aceasta problema , e umflat mai jos de mușchiul...

Intrebare postata acum 10 luni de Utilizator11591084402.

Salut, am inceput un tratament cu testosteron mi-am administrat prima injectie in fesa a doua zi am inceput sa am un usor disconfort cand atingeam zona injectata a 3 zi a fost un pic mai rau de...

Intrebare postata acum un an de Utilizator11582335438.

Din iunie incoace orice iau dupa o ora mi se umfla limba cu tot cu buze si fata.Ma tot duc la urgenta m-am saturat.Medicii imi zic sa nu mai iau nimic.La testul de alergie nu mia iesit nimic.Ultima...

Intrebare postata acum un an de gabitza75.

Totul a inceput cu o arsura in zona abdominala,urmata de tiuit in urechi,dureri de cap,oboseala,saliva cleioasa.Dupa investigatii fara numar,un singur lucru iese in evidenta:ige peste1600.
In mod...

Intrebare postata acum 4 ani de MembruMobileApp150330210428071.

Buna ziua..am un baiat de 15 ani care face haltere si indrumat de antrenor a consumat sterioizi fara stirea mea si dicrophos pentru dureri injectie si i-au aparut foarte multe cosuri...s-au mai dus...

Intrebare postata acum 7 ani .

Buna ziua!
Vreau sa raman insarcinata, dar sotul meu este culturist si utilizeaza un steroid numit Oxandrolon. Imi este teama sa nu aiba un efect nociv asupra fatului.
Va rog mult sa ma ajutati...

Intrebare postata acum 9 ani . Dr. Cristian Irina MDr. Cristian Irina este un medic autorizat SFM a raspuns.

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.