Coronavirus Update

Copilul meu

Intrebare postata de carmen-iulia cu 9 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: ADHD

Baiatul meu in varsta de 11 ani afost dg. cu adhd urmeaza tratament cu carbamazepina 1tb pe zi si flavotan eu consider ca tot agitat este la scoala mi s-a transmis ca este in continuare neatent . oare este neadecvat tratamentul prescris?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Buna ziua,

Inteleg ca baiatul dvs. urmeaza un tratament pentru adhd ale carui rezultate sunt neconforme asteptarilor dvs. Ar fi recomandat sa mergeti din nou cu el la medicul psihiatru care v-a prescris tratamentul. Este posibil ca acest tratament sa nu functioneze corespunzator in cazul baiatului dvs. si sa fie necesar schimbarea tratamentului.
De asemenea, este indicat sa mergeti cu baiatul si la un specialist in terapia copilului si familiei. Acesta va va ajuta sa intelegeti mai bine situatia si sa o gestionati mai usor. Bineinteles, efectele terapiei se vor reflecta si asupra comportamentului baiatului dvs.
Multa sanatate!

Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213
Email - [email protected] 
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul ADHD.

Inscrie-te aici!
controlmed (cu 9 ani in urma)

Buna ziua,
nu am inteles bine, cine i-a pus acest diagnostic? psihiatrul?
Paralel cu medicamentele trebuie facuta psihoterapie , dupa cum a spus si colega mea de bresla.Terapia prin joc este foarte benefica in aceste cazuri.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.