Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

BUNÁ DIMI.. AM UN AVC. DE 10 ANI ..AM INCEPUT SÁ IAU ANXIAR DE 15 ZILE .. SI IMI FACE RÁU .. INSOMNIE .. SLABIREA MUSCHILOR .. PRBL. CU CIRCULATIA SANGELUI ETCCCC .. CUM SCAP DE EL ? FARÁ PRBL.. ACUM LAM LASAT ..Í

Accident vascular cerebral
Intrebare postata de Cocolos cu 3 saptamani in urma

Cum scap de ANXIAR daca am deja un AVC.? Fără prbl..

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "BUNÁ DIMI.. AM UN AVC. DE 10 ANI ..AM INCEPUT SÁ IAU ANXIAR DE 15 ZILE .. SI IMI FACE RÁU .. INSOMNIE .. SLABIREA MUSCHILOR .. PRBL. CU CIRCULATIA SANGELUI ETCCCC .. CUM SCAP DE EL ? FARÁ PRBL.. ACUM LAM LASAT ..Í"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

SfatulMedicului (acum 3 saptamani)

Buna ziua,

Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa discuti cu medicul tau despre efectele secundare pe care le intampini in urma administrarii medicamentului Anxiar. Acesta iti poate ajusta doza sau iti poate recomanda un alt medicament care nu iti va provoca aceleasi probleme. Nu este recomandat sa incetezi brusc administrarea acestui medicament fara a avea acordul medicului tau.

Daca simti ca muschii ti se slabesc sau ai probleme cu circulatia sangelui, ar putea fi semne ale unei probleme serioase, asa ca este important sa discuti despre acestea cu medicul tau cat mai curand posibil.

Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.

Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: www.clickmed.ro/medic/neurologie

Articole de interes:
https://sfatulmedicului.ro/Boli-ale-inimii-si-vaselor/cum-putem-imbunatati-circulatia-sanguinai_8131
https://sfatulmedicului.ro/Oase-si-articulatii--membrele-/afectiuni-medicale-ce-au-ca-efecte-secundare-slabiciunea-musculara_17954

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.