Coronavirus Update

Cum pot scapa de dependenta de tramadol

Intrebare postata de Ilarian cu 8 ani in urma - 8 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Abuz de stupefiante

Buna ziua. Ma numesc Ilarian, am 29 de ani si ma confrunt cu o problema de care mi-e cam jena si care aproape ca m-a distrus psihic si social. Sunt dependenta de clorhidrat de tramadol (ajungand la doze de 1050 mg intr-o singura zi). As dori si eu niste sfaturi...aproape ca nu ma mai pot bucura de ceva din viata asta, imi lipseste cheful de orice...

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (8)

Alina Ionescu (cu 8 ani in urma)

Buna, Ilarian. Nu este neobisnuita dependenta ta. Iti propun sa mergi la un medic psihiatru, te va ajuta sa scapi de tramadol. De asemenea, un psiholog te poate ajuta sa intelegi de ce ai devenit dependent si ce implicatii poate avea aceasta tendinta in viata ta. Daca esti din Bucuresti iti pot oferi o sedinta de informare.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
tamara bodini (cu 5 ani in urma)

reduce doza in fiecare saptamana ia mai putin cu cate 100 si ai sa vezi ca n o sa simti, cand ajungi la 100 pe zi imparte pastila in 2 prima data si dupa un timp in 4 si asa usor usor le vei lasa fara dificultate. mult noroc, eu asa am facut si m am scapat dar in timp

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Alina Ionescu (cu 8 ani in urma)

Buna, Ilarian. Nu este neobisnuita dependenta ta. Iti propun sa mergi la un medic psihiatru, te va ajuta sa scapi de tramadol. De asemenea, un psiholog te poate ajuta sa intelegi de ce ai devenit dependent si ce implicatii poate avea aceasta tendinta in viata ta. Daca esti din Bucuresti iti pot oferi o sedinta de informare.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ilarian (cu 8 ani in urma)

pai nu e chiar asa de sinplu ca la mine nu e vorba de vointa sau alceva eu am avut un accident de munca si am avut mainile si cateva coaste rupte si sunt singur si am loat tramadol si din ce an ce mai mult si asa am ajuns la dozele astea zilnice si nu pot sa rezist fara sa iau o zi ca ami este foarte rau ma dor picioarele sunt foarte nervos fac frisoane sunt ametit nu pot sa mananc nu dorm si mult alte stari si daia sunt curios cum asi putea sa scap de dependenta ca de redus leam redus la 750 mg pe zi dar nu pot sa scap de ele si cu trecerea timpului cred ca o sa mi se agraveze starea

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Gabriel. Braila (cu 7 ani in urma)

salut ilarian.sunt cadru medical si eu am avut aceiasi problema k si tine dar nu sa ajung la 1050 mg pe zi. Max 200 mg. Dar te invat ceva care ti se poate parea ciudat. Si nu numai tie ci la mai multa lume.cand ajungi la starea de frisoane incearca si bea alcool( bere vodk vin ) orice vrei tu.pt k in organism e un hormon carese mai zice si hormonul starii de bine.iar opiu ceea ce contine tramadolul il excita aceiasi treaba o face si alcolul.ai vaz k toata lumea cand bea se simt bineplutesc de fericire.eu asa am scapat cu alcool numai k eu nu prea am baut alcool in viata am inceput cu bere.e si diuretic.si ai sa vezi k vei scapa.pt k de alcool nu poti deveni dependent cum devii de opiu.iti las nr meu de tel si te voi ajuta sa ti explic mai multe.k de fapt e mai mult de spus.0741529584. Ma poti suna cand vrei.numele meu nu e gabriel dar nu mi pot lasa numele aici.cand ma suni imi spui cine esti.sanatate si putere.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ilarian (cu 7 ani in urma)

ok am sa te sun si mersi mult pentru informatie

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Dietrich (cu 5 ani in urma)

Ma indoiesc ca esti cadru medical cu atatea greseli gramaticale

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Maria (cu 5 ani in urma)

am aceiasi problema cam greu...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.