Campania mondiala de testare gratuita a auzului: 15 august - 31 noiembrie 2009

Se estimeaza ca numarul persoanelor afectate de piederea auzului va creste in jurul a 1.1 miliarde pana in 2015. Avand in vedere aceste cifre impresionanate, Phonak a hotarat sa isi asume propria responsabilitate sociala in calitate de expert in domeniu si a initiat campania de testare gratuita "Hear the World".

Ca urmare a demararii pe plan mondial a campaniei de testare gratuita a auzului, “Hear the World”, a venit randul Romaniei, reprezentata de compania Audionova, sa participe la acest proiect prin centrele sale de testare a auzului din toata tara. Adresele centrelor se gasesc pe site-ul www.audionova.ro.
Compania Audionova investeste in acest proiect pentru a oferi populatiei din Romania posibilitatea testarii gratuite pe toata durata derularii acestuia.

Testarea este gratuita atat pentru adulti cat si pentru copii, incepand cu varsta de 3 luni. Testarile se realizeaza cu aparatura de ultima generatie si personal specializat.

Evenimentul se bucura de sprijinul unor mari personalitati din lumea muzicii: Rod Steward, Placido Domingo, Brian Adams, Annie Lenox, Laura Paussini, Amy Winehouse, Bobby McFerrin, Diane Krueger, Mig Jagger, care au ales sa fie ambasadori ai initiativei “Hear the World”. Rod Steward care a ales sa fie voluntar pentru a indeamna oamenii sa vorbeasca despre problema pierderii auzului a transmis mesajul: “Nu va rusinati, auzul este prea important pentru a fi ignorant”.

La nivel mondial, una din sase persoane sufera din cauza piederii auzului. Ca si vasta populatiei, poluarea fonica in lume a crescut, motiv pentru care tot mai multe persoane prezinta afectiuni auditive care pot conduce, intr-un final, la piederea auzului.