MedLife intra pe segmentul de wellness si anunta semnarea achizitiei pentru salile de fitness Sweat Concept

• MedLife achizitioneaza pachetul majoritar din actiunile retelei Sweat Concept si intra, astfel, pe un nou segment de business, care completeaza serviciile medicale de diagnostic si tratament oferite la nivel national.
• Pandemia Covid 19 a dovedit mai mult ca niciodata faptul ca monitorizarea sanatatii, miscarea, sportul si o nutritie corecta sunt instrumentele cele mai bune pentru apararea sanatatii noastre, inainte de tratamente si vaccinuri.
• Romania trebuie sa intre in secolul 21 si sa acorde facilitati fiscale populatiei care isi doreste sa se mentina sanatoasa, contribuind astfel si la degrevarea Fondului National de Sanatate.
• Sweat reprezinta cel mai nou concept de sali de fitness din Romania, construit pe nevoile clientilor, unde poti avea acces la echipamente premium si la programe personalizate de antrenament.
• Sweat se va dezvolta accelerat in urmatorii ani in toata tara avand ambitia de a deveni liderul acestui segment. Abonatii MedLife vor beneficia in scurt timp de facilitati noi privind accesul la serviciile Sweat Concept.

MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania anunta un nou parteneriat de amploare, ca urmare a semnarii achizitiei pachetului majoritar din cadrul Sweat Concept. Tranzactia marcheaza intrarea pe o noua linie de business, cea de wellness, care vine in completarea serviciilor medicale complexe oferite la nivel national.

Sweat reprezinta cel mai nou concept de sali de fitness din Romania ce integreaza solutii complete pentru toate obiectivele utilizatorului, oricare ar fi acestea: scadere in greutate, relaxare, tonifiere musculara sau pregatirea pentru o competitie sportiva. in acest moment, reteaua cuprinde 4 locatii in Bucuresti dotate cu echipamente si tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global in echipamente de fitness. Totodata, fiecare unitate este dotata cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetarilor, timpul de activitate si timpul de odihna pentru o experienta de antrenament completa. Printre alte dispozitive de avangarda se numara:

Sweat Workout Tracking o aplicatie care permite utilizatorului sa isi monitorizeze parcursul activitatii sale de antrenament, indiferent de locatia aleasa sau programele pe care le-a urmat sau My Zone, o aplicatie care iti da feedback in timp real in timpul antrenamentelor cu ajutorul centurii cu acelasi nume care se poate achizitiona de la receptie. Aditional aparaturii si dispozitivelor performante, salile Sweat sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zona de training functional sau terase spatioase unde sunt sustinute programe de antrenament in aer liber, unice ca si concept in Romania.

Noul context ne-a facut sa simtim o nevoie mai profunda de a avea grija de noi si de cei din jur, sub toate aspectele, de la sanatatea fizica la cea emotionala. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor si nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Este un mindset global care merge mana in mana cu stilul de viata al fiecaruia dintre noi. Asadar, pornim la drum cu o noua directie strategica ce vine in completarea serviciilor de diagnostic si tratament pe care le oferim deja in cea mai mare retea de unitati medicale la nivel national. Avem ca si obiectiv sa devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistenta medicala preventiva, miscare si nutritie. Credem cu tarie ca odata cu integrarea acestui model la nivel national, vom putea contribui, in timp, la o imbunatatire importanta a calitatii vietii pacientilor din Romania. in plus, suntem convinsi ca mai devreme sau mai tarziu aceste abonamente si servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemului public de sanatate” a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Ca urmare a finalizarii acestei tranzactii, echipa actuala de management isi va pastra integral atributiile, fiind responsabila de strategia de dezvoltare si extindere a retelei Sweat Concept.

Ne bucura parteneriatul cu MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, alaturi de care impartasim valori comune precum grija pentru sanatate si promovarea unui stil de viata sanatos. in perioada urmatoare, obiectivul este sa extindem reteaua Sweat Concept la nivel national si avem convingerea ca MedLife este partenerul de care avem nevoie pentru a atinge acest deziderat si a ne depasi limitele”, a mentionat Laurentiu Matei, CEO & fondator Sweat Concept. 

Odata cu finalizarea acestei achizitii pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un numar de 45 de tranzactii, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achizitii in zona medicala din Romania. Compania va continua sa investeasca masiv in cresterea retelei din Romania, avand in derulare si alte tranzactii.

*****

Despre Sistemul Medical MedLife
Sistemul Medical MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sanatos si a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din Romania. Antreprenorii romani, care au pus bazele acestei companii, au investit si s-au implicat pentru a aduce schimbare in sistemul de sanatate romanesc, au crezut in inovatie si au indraznit sa tinteasca cat mai sus, pentru a oferi pacientilor romani calitate, profesionalism, grija si respect pentru nevoile lor.

Compania opereaza cea mai extinsa retea de clinici, una din marile reele de laboratoare medicale, spitale generale i specializate i are cea mai mare baza de clienti corporate pentru Pachete de Prevenie in Sanatate din tara. Este, de asemenea, din punct de vedere al vanzarilor, unul dintre cei mai mari jucatori de servicii medicale private din Europa Centrala si de Est.

Grupul MedLife are un istoric de succes in ceea ce priveste atat cresterea organica, cat si cresterea prin achizitii. Echipa sa puternica si experimentata de management a fost capabila sa creeze si sa gestioneze aceste oportunitati de crestere, dobandind cunostinte si experienta valoroase, care sa ii permita gasirea celei mai bune cai pentru continuarea cu succes a extinderii.
Fiind o companie romaneasca cu traditie, MedLife a ales sa se listeze la Bursa din Romania, fiind un model al listarilor pe piata locala de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanta corporativa pe care o are implementata, a inspirat si alte companii locale spre a porni pe acest drum si a ajuta la dezvoltarea capitalului romanesc si a economiei. Actiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzactionare pe piata reglementata la vedere administrata de Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Premium, avand simbolul de tranzactionare ″M″.

In perioada de pandemie MedLife a reusit sa joace un rol esential in societate si sa capete un statut de lider in monitorizarea pandemiei prin implicarea activa in zona de cercetare.
Compania continua sa investeasca in proiecte cu impact asupra comunitatii locale in tehnologie si infrastructura. Creeaza locuri de munca si dezvolta un ecosistem care contribuie la dezvoltarea si mentinerea unei Romanii sanatoase.