Mentine-ti sistemul nervos sanatos cu solutii naturale!

Creierul este cu adevarat cea mai uimitoare parte a organismului nostru. Acesta este responsabil pentru prelucrarea informatiilor senzoriale si exprimarea gandurilor si emotiilor, de coordonarea miscarilor, stocarea celor mai importante amintiri, reglarea tensiunii arteriale si a respiratiei, de eliberarea hormonilor, si multe altele.

O buna sanatate a sistemului nervos se poate traduce prin functionarea cognitiva, emotionala, psihologica si comportamentala corespunzatoare, abilitatea de face fata situatiilor de zi cu zi. Numerosi factori sociali si biologici determinanti, interconectati (inclusiv factorul genetic) joaca un rol in dezvoltarea creierului si sanatatea creierului, inca de la pre-conceptie si pana la sfarsitul vietii. Acesti factori influenteaza modul in care creierul nostru se dezvolta, se adapteaza si raspunde la stres.

De cele mai multe ori, atunci cand ne gandim la vitamine si minerale le asociem cu un sistem imunitar puternic, cu un plus de energie si vitalitate sau cu tratamentul unei carente. Insa, la fel de important este sa constientizam importanta nutrientilor in functionarea si dezvoltarea creierului.

Solutii naturale pentru un sistem nervos sanatos

Ginkgo Biloba. Aceasta are efecte benefice pentru imbunatatirea memoriei si comportamentului social si o mai buna performanta in activitatile zilnice. Cercetatorii cred ca Ginkgo biloba imbunatateste functia cognitiva, deoarece promoveaza o buna circulatie a sangelui in creier si protejeaza creierul de leziunile neuronale. In plus, conform unui studiu realizat pe 309 pacienti care sufereau de tulburari cognitive moderate si severe cauzate de Alzheimer s-a concluzionat ca administrarea zilnica de 120 mg Ginkgo Biloba a produs efecte benefice semnificative asupra tulburarilor cognitive si comportamentului social.

Complexul de B-uri. Vitaminele B, in special vitamina B12, vitamina B6, vitamina B3 i folatul (B9) sunt cele mai importante. Aceste vitamine joaca un rol crucial in functia generala a creierului, de la reglarea eliberarii de energie in celulele creierului, pana la functia lor principala, si anume de a facilita actiunea neurotransmitatorilor, mesagerii chimici care transfera informatii intre peste 100 de miliarde de neuroni. Intrucat neurotransmitatorii sunt integrati functional cu sistemul imunitar, sistemul endocrin si au impact asupra muschilor, organelor si glandelor, dezechilibrele neurotransmitatorilor pot provoca probleme de sanatate mari, precum oboseala, insomnia, depresie, anxietatea si dezechilibre hormonale.

Magneziu. Magneziul este necesar pentru ca celulele noastre sa produca si sa foloseasca energie. Acesta menine structura ADN-ului si genei si este necesar pentru mai mult de 600 de reactii enzimatice din organism. Acest nutrient puternic ajuta la reglarea zaharului din sange, a tensiunii arteriale, la mentinerea ritmului cardiac normal si a fluxului sanguin. Magneziul stimuleaza activitatea electrica din creier si contribuie la capacitatea creierului de a procesa informaii, ajutand atat memoria, cat si somnul. Magneziul contribuie la promovarea memoriei, pozitivitatii si somnului de calitate. In plus, studiile au aratat ca nivelurile scazute de magneziu din sange - datorate stresului, dietei, geneticii sau altor probleme medicale - pot contribui la inflamatii, care ar putea duce la migrene.

Ashwagandha. Ashwagandha face parte din grupa adaptogenilor si este recunoscuta ca neuroprotector, calmant pentru sistemul nervos si reglator hormonal. Folosita de peste 5000 de ani in medicina Ayurveda, Ashwagandha sustine organismul in situatii de stress, oboseala si anxietate. Se recomanda persoanelor cu stil de viata modern si stresant si celor cu probleme de somn, anxietate, exces de cortizol si/sau probleme de fertilitate.

Curcumin. Extractul de Curcumin cu standardizare in Curcuminoide inhiba dezvoltarea bolilor neurodegenerative prin efectul antioxidant si antiinflamator, inclusive in cazul persoanelor care sufera de Alzheimer. In urma unui studiu efectuat pe pacienti cu Alzheimer cu simptome de dementa severa, iritabilitate, nervozitate, agitatie si apatie, s-au observat imbunatatiri semnificative de comportament dupa 12 saptamani de administrare de Curcumin: reducerea starilor de iritabilitate, imbunatatirea memoriei, iar in cazuri severe pacientii si-au recunoscut rudele.

Bonus! Ginkgo Curcumin pentru sntatea sistemului nervos!

Ginkgo Curcumin95 are o formul complexa cu 8 extracte naturale care asigura cresterea performantei cognitive, a capacitatii de memorare si concentrare, combaterea stresului si protejarea celulelor neuronale de stresul oxidativ. Asocierea de Ginkgo Biloba, Curcumin95 C3 Complex si Ashwagandha asigura refacerea conexiunilor neuronale si inhiba distrugerea neuronilor ca urmare a stresului oxidativ.

Ginkgo Curcumin95 sustine concentrarea si memoria, imbunatateste circulatia sangvina, protejeaza impotriva mortii neuronale ischemice si reda starea de bine.

• 8 Extracte naturale cu puternic efect neuroregenerator, care sustin refacerea conexiunilor neuronale, memoria, activitatea cognitiva.
• Extract dublu standardizat de Ginkgo biloba cu 24% Ginkgoflavonoide si 6% Terpene lactonice- 80 mg/capsula
• Ashwagandha (Whitania somnifera) extract 5-8:1 standardizat cu 7% Whitanolide si 1% Alcaloide- puternic antistres natural.
• Ganoderma extract 10:1 garantat cu 20% Polizaharide- stimuleaza refacerea functiilor neuronale.
• Curcumin95 C3 Complex ajuta la tratarea si preventia bolilor neurodegenerative, inclusive a simptomelor de Alzheimer si dementa.
• Capsula vegetala