UNIQA lanseaza iMed - asigurarea privata de sanatate

Noutatea produsului fata de alte asigurari clasice sunt serviciile stomatologice
Include o consultatie de nutritie si o sedinta cu un antrenor personal de fitness gratuite

UNIQA lanseaza astazi asigurarea privata de sanatate iMed, un produs complet si flexibil, care pune accent pe preventie si care incurajeaza un stil de viata sanatos, cu sport si alimentatie corecta.

Romania este pe ultimul loc in Europa in privinta asigurarilor medicale de sanatate. in timp ce cheltuiala medie cu asigurarile private de sanatate in Europa este de 203 euro/persoana, in Romania aceasta este de numai 0,4 euro/persoana (www.insuranceeurope.eu).

Romanii sunt preocupati de sanatate: 75% spun ca sanatatea este foarte importanta pentru ei, dar numai 48% cauta servicii si produse care ii ajuta sa aiba un stil de viata sanatos, arata un studiu realizat de GfK.

”Piata asigurarilor private de sanatate se afla inca la un nivel foarte redus in Romania. Estimam o crestere anuala de 20%-30% in viitor, bazata pe nevoia romanilor de a beneficia de servicii medicale de calitate la preturi accesibile. Lansarea noului nostru produs de asigurare de sanatate este sustinuta de experienta noastra din Austria, unde UNIQA este lider pe aceasta piata, detinand chiar si clinici private proprii”, spune Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

”Pentru UNIQA Asigurari, 2016 este un an dedicat sanatatii. Avem acum lansarea iMed, iar in primavara am implementat programul “Gandeste Sanatate. Gandeste UNIQA” pentru angajatii UNIQA. Programul a cuprins antrenamente sportive, nutritie, consiliere anti-fumat si alte activitati sanatoase. 180 de participanti au pierdut in trei luni 700 kg, au mers cu bicicleta 5.000 km si au alergat 1.200 km, iar 30% dintre ei au renuntat la fumat”, spune Iuliana Rusei, Membru in Directoratul UNIQA Asigurari.

„Sanatatea este cel mai important lucru pentru noi toti si consideram ca o asigurare nu ar trebui sa se rezume doar la tratarea imbolnavirilor sau a accidentelor, ci sa cuprinda si acoperiri care sa ajute la prevenirea acestora. De aceea am creat un pachet de preventie holistica, unic in piata, pe care il oferim gratuit clientilor nostri. Acesta include o sedinta de nutritie la una dintre clinicile specializate partenere, o sedinta cu un antrenor personal de fitness la una dintre salile de sport partenere si eventuale reduceri la serviciile ulterioare, atat la clinicile de nutritie, cat si la salile de sport. in plus, oferim o reducere de 5% din prima de asigurare clientilor care, la data incheierii politei iMed, detin un abonament activ la o sala de fitness”, spune Cristina Netea, Manager Produs in cadrul UNIQA Asigurari.

Alte beneficii oferite de iMed:
-retea de aproape 500 de parteneri medicali in toata tara (Sanador, Anima, Gral, Synevo, Medsana, Medas etc.)
-Call Center MedUNIQA cu echipa dedicata de medici: +40374 400 440
-Pachet complet si inovator de servicii stomatologice
-Pachet de analize matrimoniale inclus
-Decontare directa a costurilor serviciilor medicale
-Decontarea serviciilor in afara retelei de parteneri (80%)

”Cu asigurarea iMed, clientii beneficiaza de ajutor eficient oricand au nevoie, de rapiditatea despagubirii si de garantia calitatii serviciilor. Clientii isi fac asigurarea, apoi e simplu: doar suna la Call Center. Noi facem programarea la clinica medicala pe care o prefera, apoi tot noi ne ocupam de decontarea serviciilor medicale. in plus, produsul poate fi personalizat in functie de nevoi si buget”, explica Iuliana Rusei.

Call Center-ul MedUNIQA este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9:00-20:00 si, pe langa programari medicale, o echipa de medici ofera suport persoanelor asigurate in cazul in care au o problema medicala si nu stiu catre ce specialitate ar trebui sa se indrepte sau pentru situatia in care pur si simplu au nevoie de un sfat medical.

Conform studiului GfK, 75% dintre romani spun ca sanatatea este foarte importanta pentru ei, dar numai 48% cauta servicii si produse care ii ajuta sa aiba un stil de viata sanatos. in lista valorilor personale, ”a fi in forma buna fizica si mentala” este mentionat de 75% dintre respondenti. Top 3 valori personale este ocupat de: a-i sti in siguranta pe cei dragi, a trai fara grija banilor si a face lucruri de placere.

Sanatatea este perceputa ca o cauza de stres si ca un motiv de grija pentru 32% dintre romani. Sanatatea este clasata pe locul 2 intr-o ierarhie de 15 potentiale cauze de stres. Informatiile fac parte din GfK Consumer Lifestyle, un studiu sindicalizat despre valorile personale si stilul de viata al romanilor care locuiesc la orase. Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.028 respondenti, reprezentativ pentru populatia urbana peste 15 ani.

Despre UNIQA
UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic.
in 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group
UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 19 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 10 milioane de clienti. in Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata timp de zece ani cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 15 tari din Europa Centrala si de Est: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina si Ungaria. De asemenea, Grupul detine companii de asigurari in Italia, Elvetia si Liechtenstein.