Colgate - oferim lumii motive sa zambeasca

In cei peste 200 de ani de existenta, Colgate a dezvoltat game de produse de ingrijire orala pentru nevoile specifice atat ale adultilor, cat si ale copiilor, castigandu-si astfel recunoasterea de Marca nr. 1, recomandata si utilizata de medicii dentisti, din intreaga lume si din Romania.

Valorile Colgate, ce reprezinta fundamentul activitatii intregii companii, se reflecta in produsele si serviciile oferite: grija pentru consumatori si mediu, cooperarea la nivel mondial a intregii echipe Colgate pentru sustinerea dezvoltarii companiei si imbunatatirea continua a produselor si tehnologiilor Colgate.

Inca de la deschiderea primului laborator de cercetare, in 1896, sub conducerea lui Martin Ittner, un reputat chimist, Colgate s-a dedicat progresului tehnologiei in ingrijrea orala pentru a veni in intampinarea nevoilor diverse si mereu in schimbare ale consumatorilor. In prezent, compania detine sase centre de cercetare, in SUA, Belgia, China, Brazilia, India si Mexic.

In fiecare an sunt derulate studii adresate consumatorilor pentru a descoperi perceptia asupra produselor Colgate, nevoi de ingrijire inca neacoperite de produsele existente pe piata si oportunitati pentru imbunatatirea produselor actuale.

Ingredientele folosite de Colgate in produsele sale sunt sigure atat pentru oameni, cat si pentru mediu, respectand legislatia in vigoare, in fiecare zona in care sunt comercializate.

Dupa 8 ani de cercetare clinica efectuata asupra a 14.000 de pacienti, Colgate a introdus la finalul anului trecut pe piata din Romania un produs revolutionar - pasta de dinti Colgate Maximum Cavity Protection cu Agent de Neutralizare a Acizilor din Zaharuri™, ce poate stopa si chiar reversa evolutia leziunilor incipiente de carie.

Acest lucru este posibil datorita actiunii conjugate a fluorului si a tehnologiei Pro-Argin™, ce permite o remineralizare de patru ori mai mare a leziunilor incipiente de carie, comparativ cu o pasta de dinti ce contine numai fluor in aceeasi concentratie.

Dincolo de preocuparea pentru dezvoltarea produselor si serviciilor, Colgate dezvolta programe de responsabilitate sociala pentru comunitatile locale.

In acest an, Colgate Romania a dat startul celei de-a 23-a editii a Programului Scolar Colgate, un amplu demers educational prin intermediul caruia elevii din clasele primare invata cele mai importante reguli si sfaturi despre igiena orala.

Pana in prezent, peste 5.300.000 de copii au beneficiat de acest program si au devenit super eroi ai zambetelor sanatoase. In intreaga lume peste 500 de milioane de copii din 80 de tari beneficiaza de acest program.

In completarea actiunilor de donatie, Colgate Romania sprijina organizarea de ore de educatie privind sanatatea orala. In cadrul lectiilor, medici dentisti exemplifica elevilor metoda corecta de periaj dentar cu ajutorul unui modelul demonstrativ, copiii fiind direct implicati in acest proces interactiv.

Printre sfaturile oferite celor mici se numara recomandarea vizitelor periodice la medicul dentist si evitarea gustarilor dulci intre mese, ce contribuie la prevenirea cariilor si a durerilor dentare.

Luna Sanatatii Orale este cea mai importanta campanie educationala pe care Colgate o deruleaza de peste 10 ani in aproape toate tarile lumii. Scopul principal al acestei initiative este de a promova obiceiurile corecte pentru o igiena orala optima in randul consumatorilor, prin multiple activitati dedicate copiilor si parintilor.

Sub sloganul „Impreuna, pentru zambete sanatoase!”, Colgate Romania doneaza 1% din vanzarile realizate pe parcursul lunii martie sub forma de produse de ingrijire orala copiilor din scolile primare inscrise in Programul scolar Colgate.

Mai multe informatii despre produsele si programele educationale Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro.