COSMO PHARM lanseaza Campania de constientizare „Vitamina D3 creste imunitatea”

COSMO PHARM lanseaza Campania de constientizare „Vitamina D3 creste imunitatea”, prin care atrage atentia publicului asupra importantei suplimentarii cu Vitamina D3.

Aceasta campanie vine ca o necesitate naturala pentru contextul social de astazi, in care suntem obligati sa ne petrecem mai mult timp in casa.

Vitamina D este o vitamina liposolubila, produsa la nivelul pielii, dupa expunerea la razele soarelui. Din acest motiv este denumita si „vitamina soarelui”.

Numeroasele studii medicale efectuate au demonstrat ca deficienta de vitamina D determina o sensibilitate crescuta la infectii.

Un studiu efectuat intre 1988 si 1994 pe 19.000 de subiecti, a concluzionat ca persoanele cu niveluri mai scazute de vitamina D (<30 ng / ml) aveau mai multe sanse sa raporteze o infectie recenta a tractului respirator superior decat cele cu niveluri suficiente. Desi ratele de infectii au fost scazute vara si ridicate in timpul iernii, suplimentarea cu vitamina D a dus la diminuarea cu 70% a infectiilor bacteriene si virale, indiferent de sezon.

Enzimele metabolizante de vitamina D si receptorii de vitamina D sunt prezenti in multe tipuri de celule, inclusiv in cele imune, cum ar fi celulele care prezinta antigen, celulele T, celulele B si monocite.

Datele in-vitro arata ca, pe langa modularea celulelor imune innascute, vitamina D promoveaza si o stare imunologica tolerogena (Tolerogenitatea centrala: principalul mod in care sistemul imunitar discrimineaza self de nonself. T. periferica: rol esential in a preveni un raspuns exagerat al sistemului imunitar la antigeni de mediu- alergeni, flora microbiana. Dezechilibru intre cele dou poate duce la aparitia unor boli autoimune).

Toate datele studiilor au concluzionat efectele benefice ale vitaminei D asupra functiei imunitare, dupa cum relateaza un studiu NCBI (Institutul National de Medicina si Sanatate al Statelor Unite ale Americii).

Exista dovezi conform carora cantitati adecvate de vitamina D ajuta la scaderea ratelor de infectii respiratorii precum raceli, bronsite si pneumonie, noteaza cercetatorii de la Universitatea Queen Mary din Londra. Acestia confirma ca suplimentarea cu Vitamina D3 reduce numarul persoanelor care risca sa sufere de o infectie respiratorie acuta. Acest lucru explica si efectul favorabil al expunerii la soare la bolnavii cu TBC.

Daca tratamentului cu antibiotic i se asociaza un supliment de vitamina D, vindecarea este mai rapida.

Vitamina D3 2000 UI, este un produs COSMO PHARM din gama PREMIUM, intr-o formula si o doza ce asigura absorbtia ideala si efecte terapeutice garantate: ajuta la buna functionare a sistemului osteo-articular, intervine in homeostazia sangelui, creste permeabilitatea membranei celulare, mareste gradul de absorbtie al calciului si fosforului, ajuta la prevenirea bolilor degenerative grave, protejeaza sistemul cardiovascular, reduce hipertensiunea arteriala, ajuta la buna functionare a tiroidei, paratiroidei si hipofizei. Vitamina D3 2000 UI participa la procesul de diviziune celulara, intareste sistemul imunitar, stimuleaza productia de peptide in celulele albe si cele epiteliale, fortifica tractul respirator si plamanii, protejeaza organismul in fata infectiilor gripale si virale, are efect antiinflamator, sustine sanatatea pielii, ajuta la mentinerea elasticitatii acesteia si la refacerea si regenerarea tesuturilor.
De asemenea, este eficienta in prevenirea afectiunilor autoimune.

Cereti acordul medicului in administrarea suplimentului alimentar Vitamina D3 2000 UI, in cazul in care sunteti insarcinata sau alaptati, suferiti de afectiuni ale rinichilor, ati avut sau aveti calculi renali (pietre la rinichi), aveti un nivel crescut de calciu in sange.
Vitamina D3 2000 UI se administreaza adultilor, 1 capsula zilnic, in timpul mesei.

Fondata inca din 1994, COSMO PHARM este o companie cu o traditie de 25 de ani pe piata suplimentelor alimentare din Romania, fiind promotorii ideilor de suplimente alimentare si nutritie sanatoasa. Activam ca unic importator si distribuitor al unora dintre cele mai mari companii producatoare de suplimente nutritive din lume, TISHCON CORP.SUA, Lallemand (probiotice), precum si alti producatori: AkerBioMarine(Superba2 Krill Oil), FMC (EPAX Fish Oil), DSM (resVida Resveratrol), Kaneka (QH) si Sabinsa Corp.
COSMO PHARM iti aduce Sanatate din natura!