Clickmed
programare rapida la medic
RS

Dr. Roxana Ioana Sintamarian

Medic specialist in Medicina de familie
1 1
1
|adauga opinie

Rating si feedback pacienti

Rating general

| 1 opinii
Evaluare medic:
Explica cauza simptomelor si tratamentul
Raspunde intrebarilor suplimentare
Ați recomanda medicul unui prieten/rude?
Spune-ne parerea ta!

Cum a fost vizita la
Dr. Roxana Ioana Sintamarian?
Spune-ti parerea

Opiniile pacientilor

Rosca Rodica natalia
9 ani si 3 luni

Ma numesc Rosca Rodica Natalia scriu in calitate de fiica a doamnei Rusu Rozalia. In data de 5 ianuarie, 2015, mama m-a rugat sa merg la medicul dansei de familie pentru a-i rezolva cu o trimitere catre un medic specialist in picior diabetic. Mentionez ca mama in varsta de 74 de ani, sufera de diabet zaharat, tip doi, cu complicatii severe.Face dializa,de trei ori pe saptamana,este aproape nevazatoare ,fiind incadrata si intr-un grad sever de handicap . In urma complicatiilor, de la diabet i-au aparut si probleme la degetele de la picioare(unghii incarnate si rani deschise),motiv pentru care la ora la care va scriu mama este imobilizata in casa. Acesta este si motivul pentru care in ziua de 5 ianuarie 2015 am avut neplacuta surpriza sa fac cunostinta cu doamna doctor Sintamarian Roxana Ioana si cu asistenta dansei ,Alina,de la cabinetul medical de pe strada Fantanele ,nr.3 din cartierul Grigorescu. Asadar in cursul zilei respective, pe la orele 15 m-am prezentat la cabinet pentru trimitere. Cand ajung aici,surpriza: doamna doctor era in curtea dispensarului intretinandu-se cu cineva ..(sigur nu dadea consultatii medicale) Eu ma asez constiincios la coada,coada care la ora respectiva este formata din 2 persoane si cu mine trei.Mentionez ca in cursul celor doua ore cat am stat la coada a intrat doar o singura persoana ,si aceea o cunostinta a asistentei Alina. Spun, ca erau cunostinte pentru ca -si spuneau pe numele mic. Dupa cel putin doua ore de asteptat(acesta este momentul in care am declansat conflictul) ,cunostinta asistentei , inca nu iesise din cabinetul doamnei doctor ceea ce presupune ca un consult la acest medic dureaza in medie doua ore.Asta nici n-ar fi asa de rau din punctual meu de vedere si de aceea imi explic de ce zilnic se fac doar, doua sau trei programari !!! Insa, eu nu venisem pentru consult,ci pentru o simpla trimitere.Si sa astepti in jur de doua ore pentru asa ceva nu mi se pare normal! Dar acum am sa continui firul logic al desfasurarii evenimentelor pentru c a nu asteptatul la coada face obiectul acestei informari,desi si acesta ar trebui sa fie . Asadar ,dupa vreo jumatate de ora apare asistenta Alina de pe undeva de pe hol si ma intreaba ce doresc. Ii raspund pentru ce am venit si destul de plictisita, binevoieste a ma asculta si a-mi raspunde destul de taios ca nu am programare si ca pentru picior diabetic nu trebuie trimitere,mama fiind in evidenta la diabet. In cele din urma cauta fisa mamei si hotaraste sa-i faca trimitere la neurologie,neuitand sa ma avertizeze pe acelasi ton taios ,ca, daca trimiterea nu este buna, maine sa nu mai indraznesc sa revin dupa alta, ca nu-mi mai da! Aici subliniez ca a o trimite pe mama la neurologie(bine ca nu a trimis-o la ginecologie!!!!) a fost decizia dansei,nicidecum a mea,asa, ca nu vad de ce era asa de hotarata sa nu ma mai serveasca in eventualitatea unei reveniri.Ori si numarul de trimiteri sunt limitate!? Intre timp alturi de noi la coada se mai aseaza o doamna care vine pentru o injectie.Dupa minute bune asistenta o invita intr-un alt cabinet.Vedeam cum se scurge timpul si chiar ma gandeam ca distinsa asistenta o fi uitat si de doamna cu injectia asa cum a uitat si de trimiterea mea. Din fericire ,problema injectiei se rezova . Este ora 17 si eu tot astept ....Incep sa-mi pierd rabdarea si-mi propun sa abordez doctorita ,la urmatoarea iesire a dansei din cabinet.Au fost destul de multe iesiri si intrari ale acestei doamne doctor pe usa cabinetului, asa ca dealtfel pentru tot personalul acestui dispensar.Pe hol puteai vedea un "du-te vino" a personalului in alb de ziceai ca cine stie ce urgente rezolvau. Dar lucrurile nu statea chiar asa. Va dati seama ca timp de doua ore cat am petrecut la coada am putut sa vad multe...Am vazut tavi cu cafele plimbate dintr-un cabinet in altul si mai mult m-a surprins modul in care unul dintre cadrele medicale, anunta pacientii asezati la cozile altor cabinete(in acest dispensar exista mai multe cabinete ale medicilor de familie) ca dupa ora 18 nu se mai fac retete pentru ca nu mai lucreaza sistemul informatic. Asta ar fi o alta problema pe care eu nu mi-o explic !!! Cum adica sistemul informatic nu mai lucreaza dupa orele 18.Nu de alta dar eu sunt informatician de profesie si nu am mai auzit asa ceva!!!! Ca sa continui sirul evenimentelor va spuneam ca am abordat-o pe doamna doctor. I-am explicat destul de taios, ca astept de aproximativ doua ore pentru o trimitere si ca nu mi se pare normal acest lucru. Dansa imi raspunde foarte nervos ca daca nu-mi convine,n-am decat s-o scot pe mama din evidentele dansei, ca oricum nu mai are de gand s-o primeasca ac***a in vedere atitudinea mea lipsita de respect fata de distinsa-iI persoana. Auzind acest lucru am intrat in cabinet,dupa ea si i-am spus ca daca nu-mi mai primeste mama, aici, o sa fac un circ cat casa.. Mi-a raspuns ca n-am decat sa ma duc la cine vreau si sa spun ce vreau ca n-o intereseaza,dar mama mea nu mai are ce cauta la acest cabinet si ca tot tacamul sa fie complet mi-a spus aproape urland sa ies afara si sa astept pe hol! Aici pe hol,surprize,surprize... Nici dupa doua minute apare asistenta Alina cu trimiterea in mana si cu un zambet mieros pe fata. .Incepe sa se scuze ca nu a avut timp sa se ocupe de trimitere pentru ca a avut de facut o injectie. Mi-a mai spus ca spera sa revin la sentimente mai bune si ca-si doreste sa nu fac reclamatii,asa cum am amenintat! Daca sa consulti un pacient timp de doua ore(poate asa se explica lipsa de timp a doamnei doctor,sa puna parafa pe o trimitere) este cat de cat plauzibil, sa faci o injectie timp de doua ore, asta chiar n-o inteleg, oricat as fi de novice in tainele medicinei! Acesta este motivul real pentru care scriu. Nu pot sa inteleg cum este posibil ca un medic sa spuna ca refuza sa primeasca un pacient cu asa probleme grave de sanatate si daca acest om care se mai numeste si medic are dreptul sa faca asa ceva si asta intr-o locatie de stat. Din cate stiu eu cabinetele medicilor de familie lucreaza in regim de stat ,nicidecum intr-unul privat. Vreau sa va mai spun ca mama este in evidenta acestui cabinet, de 14 ani de cand s-a mutat in Cluj. Pe atunci medic de familie era doamna Gaghi Xenia,o doamna deosebita cu care atat mama cat si eu ne-am inteles foarte bine. Aceasta doamna doctor Santamarian Roxana Ioana a luat locul doamnei Gaghi ,care intre timp s-a pensionat Nu acesta este sistemul medical pe care noi muritorii de rand ni l-am dorit, cu medici indolenti si lipsiti de respect fata de persoanele de varsta a treia, care pe langa altele mai sunt si pacalite(profitandu-se de lipsa lor de informare) ca sistemul informatic nu mai functioneaza dupa o anumita ora. Ma numesc Rosca Rodica Natalia scriu in calitate de fiica a doamnei Rusu Rozalia. In data de 5 ianuarie, 2015, mama m-a rugat sa merg la medicul dansei de familie pentru a-i rezolva cu o trimitere catre un medic specialist in picior diabetic. Mentionez ca mama in varsta de 74 de ani, sufera de diabet zaharat, tip doi, cu complicatii severe.Face dializa,de trei ori pe saptamana,este aproape nevazatoare ,fiind incadrata si intr-un grad sever de handicap . In urma complicatiilor, de la diabet i-au aparut si probleme la degetele de la picioare(unghii incarnate si rani deschise),motiv pentru care la ora la care va scriu mama este imobilizata in casa. Acesta este si motivul pentru care in ziua de 5 ianuarie 2015 am avut neplacuta surpriza sa fac cunostinta cu doamna doctor Sintamarian Roxana Ioana si cu asistenta dansei ,Alina,de la cabinetul medical de pe strada Fantanele ,nr.3 din cartierul Grigorescu. Asadar in cursul zilei respective, pe la orele 15 m-am prezentat la cabinet pentru trimitere. Cand ajung aici,surpriza: doamna doctor era in curtea dispensarului intretinandu-se cu cineva ..(sigur nu dadea consultatii medicale) Eu ma asez constiincios la coada,coada care la ora respectiva este formata din 2 persoane si cu mine trei.Mentionez ca in cursul celor doua ore cat am stat la coada a intrat doar o singura persoana ,si aceea o cunostinta a asistentei Alina. Spun, ca erau cunostinte pentru ca -si spuneau pe numele mic. Dupa cel putin doua ore de asteptat(acesta este momentul in care am declansat conflictul) ,cunostinta asistentei , inca nu iesise din cabinetul doamnei doctor ceea ce presupune ca un consult la acest medic dureaza in medie doua ore.Asta nici n-ar fi asa de rau din punctual meu de vedere si de aceea imi explic de ce zilnic se fac doar, doua sau trei programari !!! Insa, eu nu venisem pentru consult,ci pentru o simpla trimitere.Si sa astepti in jur de doua ore pentru asa ceva nu mi se pare normal! Dar acum am sa continui firul logic al desfasurarii evenimentelor pentru c a nu asteptatul la coada face obiectul acestei informari,desi si acesta ar trebui sa fie . Asadar ,dupa vreo jumatate de ora apare asistenta Alina de pe undeva de pe hol si ma intreaba ce doresc. Ii raspund pentru ce am venit si destul de plictisita, binevoieste a ma asculta si a-mi raspunde destul de taios ca nu am programare si ca pentru picior diabetic nu trebuie trimitere,mama fiind in evidenta la diabet. In cele din urma cauta fisa mamei si hotaraste sa-i faca trimitere la neurologie,neuitand sa ma avertizeze pe acelasi ton taios ,ca, daca trimiterea nu este buna, maine sa nu mai indraznesc sa revin dupa alta, ca nu-mi mai da! Aici subliniez ca a o trimite pe mama la neurologie(bine ca nu a trimis-o la ginecologie!!!!) a fost decizia dansei,nicidecum a mea,asa, ca nu vad de ce era asa de hotarata sa nu ma mai serveasca in eventualitatea unei reveniri.Ori si numarul de trimiteri sunt limitate!? Intre timp alturi de noi la coada se mai aseaza o doamna care vine pentru o injectie.Dupa minute bune asistenta o invita intr-un alt cabinet.Vedeam cum se scurge timpul si chiar ma gandeam ca distinsa asistenta o fi uitat si de doamna cu injectia asa cum a uitat si de trimiterea mea. Din fericire ,problema injectiei se rezova . Este ora 17 si eu tot astept ....Incep sa-mi pierd rabdarea si-mi propun sa abordez doctorita ,la urmatoarea iesire a dansei din cabinet.Au fost destul de multe iesiri si intrari ale acestei doamne doctor pe usa cabinetului, asa ca dealtfel pentru tot personalul acestui dispensar.Pe hol puteai vedea un "du-te vino" a personalului in alb de ziceai ca cine stie ce urgente rezolvau. Dar lucrurile nu statea chiar asa. Va dati seama ca timp de doua ore cat am petrecut la coada am putut sa vad multe...Am vazut tavi cu cafele plimbate dintr-un cabinet in altul si mai mult m-a surprins modul in care unul dintre cadrele medicale, anunta pacientii asezati la cozile altor cabinete(in acest dispensar exista mai multe cabinete ale medicilor de familie) ca dupa ora 18 nu se mai fac retete pentru ca nu mai lucreaza sistemul informatic. Asta ar fi o alta problema pe care eu nu mi-o explic !!! Cum adica sistemul informatic nu mai lucreaza dupa orele 18.Nu de alta dar eu sunt informatician de profesie si nu am mai auzit asa ceva!!!! Ca sa continui sirul evenimentelor va spuneam ca am abordat-o pe doamna doctor. I-am explicat destul de taios, ca astept de aproximativ doua ore pentru o trimitere si ca nu mi se pare normal acest lucru. Dansa imi raspunde foarte nervos ca daca nu-mi convine,n-am decat s-o scot pe mama din evidentele dansei, ca oricum nu mai are de gand s-o primeasca ac***a in vedere atitudinea mea lipsita de respect fata de distinsa-iI persoana. Auzind acest lucru am intrat in cabinet,dupa ea si i-am spus ca daca nu-mi mai primeste mama, aici, o sa fac un circ cat casa.. Mi-a raspuns ca n-am decat sa ma duc la cine vreau si sa spun ce vreau ca n-o intereseaza,dar mama mea nu mai are ce cauta la acest cabinet si ca tot tacamul sa fie complet mi-a spus aproape urland sa ies afara si sa astept pe hol! Aici pe hol,surprize,surprize... Nici dupa doua minute apare asistenta Alina cu trimiterea in mana si cu un zambet mieros pe fata. .Incepe sa se scuze ca nu a avut timp sa se ocupe de trimitere pentru ca a avut de facut o injectie. Mi-a mai spus ca spera sa revin la sentimente mai bune si ca-si doreste sa nu fac reclamatii,asa cum am amenintat! Daca sa consulti un pacient timp de doua ore(poate asa se explica lipsa de timp a doamnei doctor,sa puna parafa pe o trimitere) este cat de cat plauzibil, sa faci o injectie timp de doua ore, asta chiar n-o inteleg, oricat as fi de novice in tainele medicinei! Acesta este motivul real pentru care scriu. Nu pot sa inteleg cum este posibil ca un medic sa spuna ca refuza sa primeasca un pacient cu asa probleme grave de sanatate si daca acest om care se mai numeste si medic are dreptul sa faca asa ceva si asta intr-o locatie de stat. Din cate stiu eu cabinetele medicilor de familie lucreaza in regim de stat ,nicidecum intr-unul privat. Vreau sa va mai spun ca mama este in evidenta acestui cabinet, de 14 ani de cand s-a mutat in Cluj. Pe atunci medic de familie era doamna Gaghi Xenia,o doamna deosebita cu care atat mama cat si eu ne-am inteles foarte bine. Aceasta doamna doctor Santamarian Roxana Ioana a luat locul doamnei Gaghi ,care intre timp s-a pensionat Nu acesta este sistemul medical pe care noi muritorii de rand ni l-am dorit, cu medici indolenti si lipsiti de respect fata de persoanele de varsta a treia, care pe langa altele mai sunt si pacalite(profitandu-se de lipsa lor de informare) ca sistemul informatic nu mai functioneaza dupa o anumita ora.

Specialitate

Esti medic?

Inregistreaza-te si ajuta pacientii sa intre mai usor in legatura cu tine.

Foloseste instrumentele de comunicare si promovare oferite de

sfatulmedicului.ro si clickmed.ro

creati profil

Experienta pacientului

Spune-ne parerea ta despre medicul cu care ai interactionat.

A explicat cauzele si tratamentul?
Raspunde intrebarilor suplimentare?
Recomanzi medicul unui prieten?

Adauga opinia ta

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter