Raspuns urgent ajutorrrrrrrr

Intrebare postata de busuiociuliana cu 3 ani in urma - 4 raspunsuri

Buna am 22 de ani si trec printro periodata mai proasta am fost la plafar sa imi recomande un somnifer mai usor care nu da dependenta si mi-a recomandat RHODIOLIN am citit apoi pe net si e ff bun ajuta la multe aseara am luat prima pastila la ora 22:30 pe la ora 1:00 m-a luat somnul imi simteam corpul ff usor dar aveam o stare de greata iar inima imi batea ff tare ca niciodata dupa ce am vomitat m-am simtit mai bn si am adormit....acum nu stiu daca sa mai continui sa i-au pe net nu scrie de reactii adverse si nu stiu ce sa fac ajutorrr

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Diana Stamate (cu 3 ani in urma)

Iti recomand urmatorul produs:
http://***.ro/articol/Produse/Tincturi/Tinctura_Somn_-__usor-663.html

Eu am avut stari de depresie si insomnie si acu ajutorul acestei tincturi o parte din problemele mele s-au rezolvat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
ELLA (cu 3 ani in urma)

chiar asa bun sa fie acest produs?!?!?...ma indoiesc... avem si in romania produse foarte bune : de la Fares, Hofigal ... sau melatonina .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
anonim (cu 3 ani in urma)

nu mai lua pastile ,iti face bine dar in acelasi timp si rau,... mai bine bea ceai de musetel inainte de culcare....

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
anonim (cu 3 ani in urma)

daca zici ca ai si vomitat,inseamna k nu-i prieste organismului tau pastilele pe care le-ai luat..

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK