Iulia?

Intrebare postata de Utilizator11558475852 cu 5 luni in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Sarcina

Buna ziUa,am și eu o întrebare. Am făcut sex neprotejat cu iubitul meu și următoarea zi am luat pastila de-a 2a zi,și după o săptămâna de când am luat-o am o sp***agere ambundenta de sange ca la ciclu,și ciclu Ar fi trebuit sa îmi vina peste 2 săptămâni..sunt puțin speriate de ce am sp***agerile astea ambundente..help!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu 5 luni in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control ginecologic. Articol de interes: http://sfatulmedicului.ro/Metode-contraceptive/contraceptia-de-urgenta-pilula-de-a-doua-zi_1091

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.