Ar fi bun Sedatif PC?A mai luat cineva?E bun?

Intrebare postata de Number cu 3 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Sanatatea mentala

Am deseori stari de tensiune emotionala ,incordare psihica,anxietate,neliniste ...si vreau sa va intreb daca pot lua Sedatif PC?A mai luat cineva?E bun?Credeti ca m-ar putea ajuta?Scrie ca nu are nicio reactie adversa..M-ar putea linisti,calma?Cine a mai luat?

Raspunsuri (4)

mary321 (cu 3 ani in urma)

buna, in legatura cu sedatif pc, am luat si eu. e foarte bun. te calmeaza si te simti mai linistita.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Buna ziua,

Number, uneori anxietatea este produsa de felul in care gandim, de ideile si convingerile noastre disfunctionale , de care, de multe ori, nu suntem constienti. In asemenea situatii, pastilele, ceaiurile etc, nu modifca stilul de gandire si convingerile noastre eronate . Prin urmare, nu actioneaza asupra cauzelor ci, cel mult asupra efectelor. De aceea este posibil sa te simti un pic mai bine cand ei ceaiuri sau pastille, dar, cum reduci doza sau renunti la ele , starile de anxietate sa reapara cu si mai multa intensitate .
Stilul de gandire si convingerile disfunctionale pot fi modificate cu ajutorul psihologului in cadrul sedintelor de psihoterapie. Acestea se pot tine si online, efectele fiind la fel de bune:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/

Sper ca aceste informatii sa iti fie utile!

Cu bine,
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: gabriel.pirvan@psihoutil.ro
Site: www.psihoutil.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Sanatatea mentala.

Inscrie-te aici!

Noul an să vă aducă speranţă, sănătate şi fericire!
La mulţi ani!

Psihoterapeut: Gabriel Pȋrvan
E-mail: gabriel.pirvan@psihoutil.ro
Telefon: 0764.443.184
Website:www.psihoutil.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11549016485 (cu 4 luni in urma)

Am luat eu. Cum mai spunea cineva te simti cumva ciudat. Eu incepusem sa vorbesc mai tare. Efectul a durat doar cat l-am luat. Nu aveam emotii, frici dar ma simteam indiferenta si somnoroasa.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.