Gust acru

Intrebare postata de izaz cu 7 ani in urma - 7 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Refluxul gastroesofagian

Buna ziua! dupa ce mananc am arsuri care ajung pana in gura si gust acru de obicei luam cand incepeau un redigest plus si ma mai calmam dar la fiecare masa aceasi problema incat mie frica sa mai mananc .spuneti`mi va rog ce tratament sa iau este bun carbunele sau ce anume treuie sa fac.va multumesc si astept un raspuns

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (7)

Ca tratament în cazul acestei afecţiuni puteţi administra Metoclopramid 3 cp/zi cu 1/2h înainte de mesele principale ale zilei şi Omeprazol 1 capsulă/zi (dimineaţa). Pe lângă acest tratament recomand şi un consult gastroenterologic şi efectuarea unei endoscopii digestive superioare

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Refluxul gastroesofagian.

Inscrie-te aici!

În cazul bolii de reflux gastro-esofagian simptomele uşoare pot fi ameliorate prin modificarea stilului de viaţă sau prin administrarea de antiacide
Agentii medicamentoşi indicati in boala de reflux gastroesofagian includ inhibitorii de pompa de proton (de genul omeprazolului) si blocanţii H2 (Cimetidină, Nizatidină).
În cazul in care simptomele sunt severe poate fi indicată realizarea unei endoscopii digestive superioare
In cazul in care în timpul terapiei simptomele se agravează sau apar complicaţii, pot fi indicate administrarea unor doze mai mari de medicamente sau schimbarea acestora cu altele mai puternice. Medicul specialist va evalua de asemenea dieta si stilul de viaţă
În cazul agravării bolii se pot indica de asemenea efectuarea unei endoscopii digestive superioare şi a unei ecografii abdominale.
Ca modificări ale stilului de viaţa se pot enumera:
1. renuntarea la tutun.
2. modificarea alimentaţiei. Trebuie renuntat la cafea si la alcool si se indica mesele frecvente si cu o cantitate mica de alimente. Acest lucru va scadea frecventa pirozisului
3. scăderea ponderala la persoanele supraponderale.
4. adoptarea unei poziţii cu capul puţin ridicat în timpul somnului (acest lucru se poate realiza prin punerea unei paturi sub spate si sub umeri sau înăltarea saltelei în partea capului).
In cazul simptomelor severe de boala de reflux gastroesofagian este putin probabil ca schimbarea stilului de viata şi antiacidele să aducă o îmbunatăţire semnificativă şi să controleze simptomele.
Ca agenţi medicamentoşi în tratamentul bolii de reflux gastroesofagian se folosesc:
1. antiacidele ce neutralizeaza acidul gastric şi reduce pirozisul.
2. reducatorii aciditatii gastrice de genul nizatidinei, famotidinei, cimetidinei, ranitidinei, reduc cantitatea de acid in stomac.
3. inhibitorii de pompa de protoni (Esomeprazol, Lansoprazol, Omeprazol, etc.) sunt medicamente care se elibereaza cu reteta şi reduc aciditatea gastrică. Aceşti agenţi sunt de obicei utili în cazul în care antiacidele nu au avut efecte. Ei sunt de asemenea folosiţi şi in cazurile in care simptomele bolii de reflux gastroesofagian sunt severe
4. agenţii prokinetici (Metoclopramid). Agenţii prokinetici sunt administrţti uneori în asociere cu antiacidele, dar folosirea lor e limitată de efectele adverse ce pot fi uneori severe.
Tratamentul chirurgical poate fi o optiune pentru controlul simptomelor bolii de reflux gastroesofagian, dar riscul de a eşua operaţia, frecventa complicaţiilor sau efectele secundare asociate procedeelor chirurgicale le fac sa fie mai puţin preferate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
izaz (cu 7 ani in urma)

daca incerc cu gastrocalm credeti ca ma va ajuta? va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

buna ziua,

daca aceasta problema apare la fiecare masa, si este atat de deranjanta incat va este frica sa mancati, va recomand un consult gastroenterologic cu efectuarea cel putin a unui tranzit baritat sau mai bine a unei endoscopii digestive superioare. gastrocalmul s-ar putea sa va ajute, dar pana la formularea unui diagnostic concret cat si evaluarea posibilelor complicatii, aceste medicamente raman tratamente simptomatice si nu etiologice.

va urez o zi buna

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
izaz (cu 7 ani in urma)

azi inainte de masa am luat un gastrocalm si a fost incredibil de bun ,au disparut arsurile si in sfarsit am putut manca si eu fara frica acum am sa urmaresc evolutia si sper sa fie bine. va multumesc din suflet pentru raspuns!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ina (cu 5 ani in urma)

da dar asta nu ti-a rezolvat problema.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
julieta (cu 4 ani in urma)

Am fost diagnosticata in urma cu 2 ani cu refluxgasroesofagian si hernie hiatala.Am luat timp de 2 ani motilium si nexium iar in urma cu 3 luni m-am operat de hernie hiatala la Munchen.Dupa operatie am simtit ca arsurile au disparut si am putut manca aproape orice.Acuma,de 3 saptamani au reaparut arsurile ,insa mult mai mari ,dureri de esofag ce radiaza in spate si vomit tot ce mananc.Am mari probleme si cu constipatia si tensiunea mereu crescuta.Azi am avut 186 cu 124.Simt ca nu mai rezist.Sunt in Germania si nu prea stiu sa explic unui dr. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi.Multumesc anticipat.IULIA.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.