Episodul psihotic se poate repeta daca a renuntat la consumul de droguri?

Intrebare postata de Monica cu 4 luni in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihoza

Buna , va scriu pentru ca numai stiu ce sa fac si cum sa procedez si sincer nu stiu despre ce este vorba. Sotul meu in varsta de 27 de ani care avem impreuna un bebelus de numai 5 luni , acum 4 luni a avut un episod psihotic cauzat de consumul de droguri (din cate am inteles a consumat iarba , cocaina si a luat sedative pc pentru ca avea atap***ai de panica) nu stiu sigur ce a luat pentru ca el era plecat in alta tara. A facut episodul psihotic am fost dupa el l-am adus inapoi acasa , vorbea numai aiureli (ca el este isus , avea halucinati credea ca el conduce lumea,iluminatii etc.) A fost foarte agresiv am chemat politia, ambulanta si a fost internat involuntar. Doctorul ia dat sa ia Depakine si olanzapina acvatis . A tinut acest tratament timp de o luna dupa care a zis ca se simte bine si a renuntat la el, dupa saptamani a inceput sa se simta ciudat,ca un fel de depresie, anxietate (ii este frica ca are schizofrenie , sa nu paralizeze sau sa se repete episodul psihotic). Am mers inapoi la medic si ia prescris aceelas tratament il ia de o luna dar nu se simte bine gandurile astea il agita, nu are liniste si noi pe langa el ne speriem sa nu se repete. Dar va cer parerea : Credeti ca, daca el numai consuma droguri poate reveni episodul psihotic? Va rog sa ma ajutati cu un sfat numai vorbeste, refuza sa mearga la doctor si sa inchis in camera. Va multumesc si va rog sa imi scuzati romanul dar simt ca numai pot !

Raspunsuri (2)

Admin SfatulMedicului (cu 4 luni in urma)

Buna ziua,
Pentru a avea o abordare adecvata va recomandam sa va sfatuiti cu medicul psihiatru

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Monica (cu 4 luni in urma)

Si nu puteti sa ma ajutati va rog pentru ca el refuza sa consultam doctorul si eu nu pot pleca de langa el are ganduri de sinucidere

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.