Am un amic de 26 de ani care are mari probleme cu comportamentul.Nu si gaseste iubita si nu prea are prieteni.Este foarte dificil, se crede cel mai destept om, este foarte ofticat pe oricine are un gram de noroc, indiferent daca e prieten sau nu.Va dau cateva exemple ca sa intelegi mai bine.Este obsedat de ideea de a avea o iubita.Se da la orice fata, practic sare pe ea si daca e refuzat incepe s o injure, daca fata alege alt baiat zice ca el este mai bun decat ala.Toata ziua de luni de zile nu face decat sa se planga ca el nu are iubita si nu are cu cine se culca.Are foarte putini prieteni si daca ei o duc putin mai bine imediat se oftica le doreste ce e mai rau zice ca el este de mii de ori mai destept ca aia nu merita nimic.Asta in conditiile in care sunt prieteni buni.Este foarte zgarcit are bani stransi pentru zile negre si totusi cere de la parinti.I am spus ca are o problema de comportament sa se mai schimbe si el ca altfel o sa ramana singur cuc.Dar cine sa l suporte daca el se poarta asa cu fetele, daca este ofticat p norocu altuia( daca gaseste cineva un leu pe strada zice ca de ce nu la gasit el ca ia uite ce noroc pe ala), daca faci o gluma cu el e n stare sa t ia la bataie.I am sugerat sa mearga la o consultatie si a spus ca psihologii sunt nebuni, ca el nu are nevoie de asa ceva si ca el nu are nici o problema, ca el este perfect si restu lumii este p***a din cauza ca nu zice ca el.Ce sfat imi dati???
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Un sfat va rog"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)
MANUELA (acum 12 ani)
TRIMITE-L LA UN SPECIALIST.ACUM CIT ESTE TINAR SI SE MAI POATE FACE CEVA PENTRU EL.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
ieronim (acum 12 ani)
nu ai cum sa-l ajuti, cel mai bine pentru tine e sa stai cat mai departe de el si daca poti sa-i avertizezi si pe alti inocenti cu care poate intra in contact.
am trecut printr-o experienta asemanatoare, cu o persoana de un egoism de neimaginat, care ne-a facut mult rau mie si sotiei mele (nu eram casatoriti in perioada respectiva). si nu numai noua, cam toate persoanele cu care a relationat au avut de suferit. dupa incercari repetate de a-l ajuta am rupt orice legatura cu el si cred ca aia a fost cea mai inteleapta decizie pentru noi. el inca face rau.
prietenul tau e cumva singur la parinti? provine dintr-o familie care a dus-o ceva mai bine in trecut si ceva mai rau acum?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
diana_blonda_1989 (acum 12 ani)
Are o sora dar nu vorbeste cu ea sunt certati de ani de zile nu stiu sigur care e motivul...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de diana_blonda_1989
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de diana_blonda_1989
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Irina Paraschiv MPsih. Irina Paraschiv este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna Diana,
Din cate povestesti aici, prietenul tau intr-adevar are oo problema in ceea ce priveste comportamentul.
Cel mai probabil ar putea fi implicate si cateva trasaturi de personalitate mai agravante, ceea ce face ca tulburarea sa sa fie deranjanta pentru ceilalti din jur, dar si pentru el, chiar daca in acest moment nu recunoaste.
Inteleg cat de dificila poate fi o persoana cu astfel de tulburari insa, pe cat posibil e bine sa aiba pe cineva langa el care sa il directioneze catre un specialist, care la randul lui sa il motiveze sa continue in schimbare si care sa lucreze cu el tehnici de ameliorare al comportamentului.
Sper ca ti-am putut fi de ajutor
Numai bine,
Irina Paraschiv
Consilier si psihoterapeut
LifeMap Consiliere si Psihoterapie
0744239470
[email protected]