Am o fetita de 10 ani diagnosticata cu tulburari de comportament nu vrea sa se duca la scoala zice ca e frica am vb cu invatatoarea cu directoarea si cu psihopedagogul si mi-a spus ca are un comportament ciudat este singuratica timida iar acasa este tocmai invers te distruge psihic am ajuns sa iau pastile deoarece nu vreau sa ajung sa o bat dar nu mai rezist cand incepe sa se enerveze si din nimicuri face parca e posedata va rog sa-mi spuneti ce se intampla psihopedagogul a spus ca are tulburare bipolara dar nu exista nici un tratament ?ce analize trebuie sa fac si unde sa ma duc????va rog ajutati-ma.....tel 0725513052 sau 0234516020
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulburare de comportament"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua .
Fetita dumneavoastra ar trebui vazuta de un psihoterapeut care cu calm, rabdare si pregatire de specialitate sa o poata observa si evalua
In urma evaluarii ce implica si administrare de teste specifice se poate hotari counduita terapeutica ce poate include si consult de neuropsihiatrie infantila, consult efectuat de medicul psihiatru care poate pune un diagnostic de psihiatrie
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro