Buna ziua,
Am si eu o problema (de fapt mai multe ...) si as avea nevoie de un sfat.
Am 25 de ani si principala mea problema este singuratatea; mai bine zis e vorba de evitarea interactiunilor sociale.
Pe celelalte planuri merg foarte bine (am absolvit o univ printre primii, am un loc de munca destul de provocator si solicitant (dar imi place acest lucru, fiindca nu e loc de plafonare).
Problema mea este pe planul social / sentimental si incepe sa se rasfranga pe celalalt plan (profesional) prin lipsa de concentrare, neliniste si planuri pe care mi le tot fac. Nu sunt prea sociabil; nu obisnuiesc sa ma bag neintrebat in discutii, si de asemenea nu am prea multi prieteni cu care sa pot schimba cateva vorbe. De multa vreme (cam de 10 ani) marea majoritate a vietii mele de invarte in jurul PC-ului, atat la serviciu cat si acasa (unde continui serviciul, din asa zisa lipsa de alte ocupatii).
Pe plan social sunt zero (spun eu): nu am avut o prietena / iubita si nu prea am avut de-a face cu fetele. Neac***a multi prieteni, nici nu particip la cine stie ce evenimente sociale, cel mai mult timp il petrec singur. Singurele experiente cu fetele/femeile le-am avut ”contra cost”, din curiozitate, si nu pot spune ca am ramas placut impresionat de ce se intampla. Astfel ca am ramas cu mine insumi, si cu masturbarea (practica ce imi amintesc ca o am din copilarie); doar ca acum practic din ce in ce mai des.
Dar, de ceva vreme, am inceput sa ma gandesc tot mai mult la acest aspect (la faptul ca ar cam fi normal sa am si eu o altfel de interactiune cu sexul opus), dar gasesc tot scuze pentru a evita asta.
Stiu ca cea mai buna solutie ar fi sa nu stau tot timpul in casa, si sa interactionez, dar si atunci am tot felul de ganduri negative: nu ma consider suficient de interesant, vorbaret, atractiv in fata unei fete si prefer sa tac si sa-mi vad de drum. Si mai e vorba si de fricile pe care le dezvolt (de a nu stii sa sarut, sa ma comport in relatie, de a nu avea experinta).
Nu stiu daca e important, dar relatia cu parintii nu e grozava. Pot spune ca locuim in aceeasi casa si atat. Comunicarea dintre noi se refera doar la aspecte ale vietii cotidiene (facturi, cumparaturi, curatenie).
As dori un sfat, sau o idee despre ce ar trebui sa fac pentru a intra mai in normal (daca mai este posibil).
Va rog sa ma scuzati pentru asa un mesaj lung.
Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Singuratate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)

Psih. Antonia - Carla Isacu MPsih. Antonia - Carla Isacu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua
Principala bariera intre dvs. si lume este autodevalorizarea si generalizarea unor experiente neplacute. De exemplu, atitudinea fata de sex, experientele avute "contra cost" facandu-va sa considerati ca este la fel ca in cazul sexului bazat pe atractie sau dragoste.
Eu v-as sugera niste sedinte de psihoterapie bazate preponderent pe dezvoltarea personala. Ma puteti suna si putem incepe o astfel de terapie care sa va ajute sa va valorizati mai mult si sa va dezvoltati potentialul uman.
Cu stima,
A. Isacu
Psih. Antonia Isacu
@Cabinet Individual de Psihologie
Bd. Nicolae Balcescu nr. 7 et. 2 ap. 6
Bucuresti, sector 1
Mobil: 0723.248.708/0757.075.415
E-mail: [email protected]
Web: http://psicabinet.ucoz.com