Am probleme cu rabdarea vis-a-vis de membrii familiei. Ma trezesc dimineata si starea mea generala este de cele mai multe ori negativa, plina de nevrozitate si nu stiu ce sa mai fac ca sa schimb acest lucru. Vreau sa ma port mai frumos cu ei adica cu membrii familiei adica, bunicii, mama si sora fiindca sunt absolut recunoascatoare fiindca ei spre deosebire de mine, chiar au rabdare cu mine.
Nu am nicio problema cand cineva din afara familiei mele imi cere ceva, un ajutor, un favor. Asa ajung sa fac mai multe lucruri pentru straini... iar cand e vorba de cei din familie, atunci cand ma roaga un lucru, pur si simplu, parca iau foc, turbez si nu stiu cum sa-mi mai stapanesc emotiile acestea negative pe care ii afecteaza vizibil.
Mentionez ca sunt de sex feminin si am 22 de ani.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Probleme cu rabdarea"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Alexandra, imi dau seama cat de greu trebuie sa iti fie cu toate aceste emotii negative!
Probabil iti vine mai greu sa refuzi diversele solicitari din partea strainilor, simti ca iti sacrifici timpul, iar pentru tine sau cei de acasa nu mai gasesti suficiente resurse. Fata de membrii familie iti permiti mai usor sa rabufnesti, sa te descarci, sa ai accese de impulsivitate pe care mai apoi sa le regreti.
Pentru schimbarea emotiilor de furie, nemultumire, anxietate poti apela la cateva sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala.
Copiand acest link in bara de cautare vei putea citi mai multe informatii:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
In plus, iti poti imbunatati stilul de comunicare pasiv cu unul mai asertiv. Vei exersa comunicarea cu asertivitate, jocul de rol. Mai multe detalii despre comunicare gasesti accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Asadar, in cadrul sedintelor de psihoterapie si dezvoltare poti invata metode eficiente de relaxare, poti dobandi curajul sa fii tu insati, exersarea spontaneitatii, vei experimenta mai des emotii sanatoase – de calm, bucurie, multumire si incredere in tine insati.
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Mai multe infomratii gasesti pe site-ul Psihoutil.
O seara frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/