Buna! as vrea sa imi spuna si mie cnv cum as putea sa scap de obsesia asta pe care o am de ceva timp. De exemplu daca am luat un lucru nou si ii descopar un oarecare defect...pur si simplu ma framanta asa de tare incat vreau sa il schimb pentru ca nu imi place aspectul exterior chiar daca el poate functiona la capacitatea lui maxima...cum as putea sa fiu si eu putin mai indiferent. Oricat de mic ar fi acel defect poate ca si mintea mea face din tantar armasar si pur si simplu ma framant din nimic..multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Obsesia de perfectiune a lucrurilor"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Preda Antoaneta MPsih. Preda Antoaneta este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Daca inteleg bine, esti tot timpul nemultumit de imperfectiuni, ceea ce ridica cumva intrebarea ce te nemultumeste la tine insuti. Daca doresti sa dezlegi "misterul" este o singura solutie. Sa te uiti in oglinda pentru a sesiza "imperfectiunile" exterioare. Daca doresti sa "vezi"ce nu este in regula si in interior este dificil singur, astfel ca, ideal ar fi sa contactezi un psiholog care, pentru o perioada poate constitui si "oglenda" prin intermediul careia poti vedea si in interior.
Iulian, ai tot respectul meu si admiratia pentru ca ai reusit sa sesizezi si ai avut "curajul" sa recunosti, sa intrebi in momentul in care ai sesizat ca ceva se schimba.