Buna ziua.Am nevoie de niste sfaturi.Eu si sotul meu suntem impreuna de 3 ani...casatoriti de 1 an jumate,cu o fetita de 1 an si 3 luni.Cum imi petrec ziua tot cu fetita(el lucrand pana seara)si ne-mai ac***a timp si de noi,s-a dus usor usor afectiunea mea fata de el.Acum imi dau eu seama si aflu fara sa vreau ce facea el in timp ce eram impreuna,pana sa nasc chiar...Se dadea la alte fete cat timp eu imi vizitam parintii...Se cauta cu fostele,ba mai mult pe una a adus-o acasa , eu aflasem chestile astea,doar ca el mintea mereu ca nu ca asa si asa...Pana acum cand le-am batut toate cap in cap si mi-am dat seama,El a fost prima iubire a mea , asta ma doare ! eu nu i-am gresit cu nimic niciodata, am lasat tot pentru el (desi parintii mei nu erau de acord cu el) .Chiar nu imi pot da seama ce i-a lipsit ...Nu pot trece cu privirea peste trecutul lui.Degeaba vine la mine si imi zice ca ma iubeste ,atata timp cat el cauta altceva inainte.Vreau sa divortez de el, dar mie mila de fetita ,cum sa traiasca fara tata ? Desi el nu are timp de noi ... decat sa se joace cu fata mai bine se uita la un film sau se joaca pe tableta... Sunt la capatul disperarilor....De ce tocmai eu ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu pot uita trecutul sotului meu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Evanghelic (acum 10 ani)
"Dumnezeu, în adevăr, n-a trimis pe Fiul Său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin El." Gasim aceste cuvinte scrise in Biblie, Cuvantul lui Dumnezeu, la Ioan 3:17.
Daca scopul tau in viata este sa strangi cat mai multe si sa te bucuri de toate fara sa te gandesti la Dumnezeu, sa stii, prieten drag, ca aceste lucruri vor trece. Totul in viata este trecator si nesigur. Anii trec si nu se mai intorc...
Poate acum esti tanar si crezi ca mai ai mult de trait. Dar nu poti stii cat de lunga e viata ta... Numai Dumnezeu stie asta.
Si El, in iubirea Sa, Si-a trimis Fiul, pe Isus Hristos ca sa moara pentru tine. Intelegi tu cate de mult a oferit Dumnezeu pentru tine?
Te rog, accepta salvarea pe care ti-o aduce Isus ca sa fii iertat, mantuit si fericit! http://c***a
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Medic de garda MMedic de garda este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua!
Voi incepe prin a-ti la intrebarea "de ce tocmai eu?" Iti voi spune ca in experienta mea de psihoterapeut am intalnit foarte multe persoane care se confruntau cu aceeasi problema ca si tine. Este foarte important sa intelegi ca un copil are nevoie de un mediu stabil, armonios pentru crestere si educare si ca cel mai bun lucru pe care il poti face pentru el este fie sa rezolvi problema cu sotul tau fie sa iei o decizie in sensul separarii asta daca relatia dintre voi devine intr-adevar conflictuala. Iti sugerez sa te axezi in momentul de fata pe nevoile, sentimentele si asteptarile tale fata de sotul tau pe care sa i le comunici direct. In situatia de fata ar fi optim sa faci o analiza a avantajelor si dezavantajelor pe care ti le aduce relatia cu sotul tau in prezent. Pe de alta parte este important sa aveti voi doi un timp doar al vostru cel putin o data pe saptamana in care sa incercati sa reconstruiti comunicarea.
Succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Medic de garda
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Medic de garda
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!
marian2377 (acum 10 ani)
gindeste bine inainte sa faci o gresala sa iti para rau dupa dar tot ce trebuie este sa va ginditi la voii tu si copilu vorbiti inainte .Daca a plecat pe un drum o sa il tina ceva timp
Sper nu mult dar nu fi nici .......... esti om totusi imi cer scuze daca am gresit dar sunt barbat
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de marian2377
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de marian2377
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Diana Nicolescu (acum 9 ani)
Imi pare rau sa aud ca treci printr-o perioada mai putin buna. Multe cupluri se afla in situatii similare. Intr-adevar, un copil are nevoie de un mediu stabil pentru o crestere armonioasa. Uneori, acest mediu stabil nu e oferit neaparat de prezenta ambilor soti. Mediul stabil poate avea orice compozitie ale membrilor unor familii: bunici, unchi, matusi etc; atat timp cat toti conlucreaza de comun acord pentru binele copilului. Inainte de a lua o hotare importanta precum divortul, incearca sa evaluezi foarte bine situatia in care te afli. Ar fi bine sa ai si o discutie cu sotul tau, in care sa ii expui calm si onest felul in care te simti. Uneori ne bazam prea mult pe faptul ca celalalt stie ce simtim sau ca ne cunoaste gandurile sau sentimentele. Poti sa ii propui si terapie de cuplu, care sa va ajute sa va clarificati anumite probleme. Nu strica sa epuizezi orice solutie inainte de a lua o hotarare atat de importanta precum divortul.
Psihoterapeut Diana Nicolescu, [email protected]