Buna ziua. Am 23 de ani si de 2 ani si ceva am avut o relatie cu o fata.Inainte de toate trebuie sa mentionez ca si eu sunt fata. Nu stiu cum s-a intamplat de ne-am indragostit una de cealalta, la inceput am fost prietene foarte bune si aveam foarte multe lucruri in comun. Atat ea cat si eu am avut relatii cu baieti inainte. Cel putin eu de la varsta de 16-17 ani am inceput sa ma simt atrasa de fete, pana atunci nu fusesem, dar am incercat sa-mi neg acest lucru pana am cunoscut-o pe EA. Nu m-as fi gandit niciodata ca as putea fi cu o fata dar, ea mi-a raspuns si asa a inceput totul. De la inceputul relatiei si pe parcursul ei am vorbit foarte mult si am incercat sa constientizam ca aceasta relatie nu va duce la nesfarsit si ca amandoua la un moment dat va trebui sa ne intemeiem o familie, insa am continuat relatia si a fost atat de frumos incat m-am indragostiti nebuneste de ea. Stiu ca nu multa lume poate sa spuna asta, dar eu pot spune ca am avut relatia perfecta.
Totul pana acum cateva zile cand am fost plecata iar ea a cunoscut un baiat de care se simte foarte atrasa. A petrecut doar 2-3 zile cu el pentru ca acesta nu locuieste in tara.Au hotarat o relatie la distanta Cand am venit acasa am discutat despre asta si a fost sincera si mi-a spus totul.A vrut sa puna capat relatiei. Nu as putea sa neg faptul ca ma iubeste/m-a iubit foarte mult pentru ca mi-a demonstrat asta in toata aceasta perioada. Lucrul care ma innebuneste cel mai mult este cum a reusit sa ma uite atat de repede.Cu o seara inainte imi spusese ca ii este dor de mine si ca vrea sa fim impreuna, iar dupa 2 zile dupa ce a iesit cu baiatul acela mi-a spus ca nu se mai simte atrasa de mine. Incerc dar nu reusesc sa inteleg lucrul acesta si nu stiu cum sa procedez.Imi este foarte dor de ea. Noi am ramas prietene si mi-a spus ca va fi alaturi de mine si ma va ajuta sa trec peste asta, dar eu nu ma pot obisnui cu faptul ca nu mai este a mea. Este posibil ca in doua zile sa uiti atat de repede pe cineva?Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Nu stiu ce sa fac.Sa lupt pentru ea poate e doar elementul de noutate de care a fost atrasa la acel baiat, sau sa renunt? Cert este ca-mi este foarte greu sa ma obisnuiesc cu ideea ca am pierdut-o
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Iubesc o fata"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)

Psih. Marcu Ioana-Corina MPsih. Marcu Ioana-Corina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Din scrisoarea ta inteleg faptul ca inca de la 16 ani ai inceput sa te simti atrasa de persoane de acelasi sex si ca aparitia prietenei tale ti-a confirmat oarecum orientarea sexuala. Observ ca in ciuda iubirii pe care i-o porti prietenei tale chiar si tu ti-ai pus la un moment dat problema cum ca o astfel de relatie nu dureaza toata viata si ca vei fi nevoita sa iti intemeiezi o familie.
Se pare ca prietena ta, spre deosebire de tine care esti in prezent orientata sexual in totalitate spre persoane de acelasi sex, este orientata bisexual. Cu alte cuvinte, ii plac si fetele si baietii.Tocmai de aceea este acum atat de confuza nestiind ce sa faca. Exista posibilitatea sa abordeze o orientare bisexuala pe termen lung sau sa se decida fie spre heterosexualitate, fie spre lesbianism.
Insa, dincolo de ce va decide prietena ta, este important ce simti si ce gandesti tu cu privire la ceea ce ti se intampla. Dragostea, fie ca este pentru un baiat sau pentru o fata, reprezinta un act constient reciproc si liber de a iubi. Deci dragoste cu forta nu se poate.
Iti recomand sa apelezi la un terapeut care sa te ajute sa te clarifici, sa intelegi si sa depasesti evenimentele prezente.
Mult succes!
Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213
Email - [email protected]
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com