Buna ziua! Sa incep cu sfarsitul, cu faptul ca sunt mai timid decat e normal, muuult mai prost decat e legal si foarte invidios. Toata viata mea am fost dispretuit, neglijat si jignit in fata. Intotdeauna am simtit nevoia de iubire, dar am hotarat sa ii fac pe ceilalti sa ii doara, sa sufere. Orice suferinta, chiar si unei persoane nevinovate imi produce placere si bucurie. Daca am ocazia ranesc, vreau sa fac rau altora. Zambesc foaaartee rar, cred ca nimeni nu are dreptul sa o faca. Si mda... nu inteleg de ce am ajuns in halul acesta, sa cer ajutor de la un psiholog (medicii vor sa para cei mai destepti, nu?).
...
The end
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Timiditate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua. Din ceea ce scrii nu esti nici prost, nici rau; poate invidios, cu o imagine si stima de sine scazute, din anumite otive - printre care si acela ca ai fost neglijat. Ai hotarat ca e bine pentru tine sa te adresezi unui psihoterapeut (ai gandit foarte bine), deci cauta unul specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala. Noi nu suntem medici, nu recomandam tratament medicamentos, ci ajutam pe cei ce au nevoie saisi gaseasca raspunsurile si rezolvarile. Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350