Am întâlnit un tip de câteva săptămâni. Un tip super: de la început am fost de acord să ne cunoaștem pentru început. Am discutat, din ziua în care ne-am întâlnit, zilnic prin mesaje. M-am întâlnit cu el la un moment dat, iar el deja insista să mergem în oraș cu verișoara lui și prietenul ei.
Au fost super-ok, el era super-îndrăgostit de mine și la fel și eu de el. Îi spusese maică-sii despre mine și totul părea să decurgă ok, până când...i-am zis că îl iubesc. El a spus că nu se pune încă problema de iubire și l-am aprobat. Eram doar entuziasmată & îndrăgostită și i-am mărturisit asta. După câteva zile în care devenise distant mi-a spus că a fost prea mult pentru el te iubesc-ul ăla și că ar trebui să ne împrietenim întâi apoi să trecem la un alt nivel. Și l-am înțeles.
Dar de atunci s-a răcit iar eu i-am dat pace. După o săptămână în care nu mi-a vorbit defel, tot eu i-am scris și am vorbit amical.
Îl plac mult pe tip, dar nu înțeleg mentalitatea lui. Am înțeles că pune preț pe cuvintele astea, vrea o relație serioasă, dar..de ce nu poate trece peste și să flirtăm ca până atunci?
Poate mă ajutați voi, care probabil ați mai trecut prin așa ceva. Nu cred că m-ar lăsa orgoliul să-i cedez din prima dacă se va întoarce, dar nici măcar nu știu dacă ar face-o, nu știu ce gândește.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum să procedez?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Cred ca esti dezamagita de reactia prietenului tau. Daca o relatie de cuplu nu merge, sunt ambii partenerii responsabili. Nu are sens sa te invinovatesti pentru faptul ca el s-a speriat doar de la o declaratie de dragoste timpurie. Poate s-a grabit si te-a etihetat drept o persoana superficiala. Ideea este ca un om cat de cat matur reuseste sa treaca peste astfel de stangacii, nu da bir cu fugitii doar de la atat. Subiectul merita o discutie mai profunda.
Indiferent de raspunsul lui, poti sa iti imbunatatesti modul de a comunica, te poti dezvolta personal.
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Cu drag,
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/