Buna am 21 ani si de 2 ani ma confrunt cu o boala daka o pot numi asha foarte neplacuta,cand ies in public ma simt foarte emotionat si asta parka imi afecteaza mersul si simt ca imi tremura tot corpul,parka mii se accentueaza foarte tare emotiile ,mai ales cand maduc sa rezolv ceva sau stau cu cineva de vorba simt ca imi tremura foarte tare capul.. si tot corpul! Aceste simptome mii se accentueaza foarte tare cand fumez,dimineata cand ma trezesc ma simt rau si am greturi....in ultimul timp ma cam ustura tare si ochii,as avea nevoie de un sfat sau de o parere fiindca nu ma pot confrunta cu problemele zilnice si stau mai mult inchis in casa.multumesc....
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce mii se intampla..."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Iuli (acum 13 ani)
1. NU MAI FUMA! 2. dezvolti o stare de anxietate cu atacuri de panica si un inceput de agorafobie. Este bine ca vrei sa iei aceasta problema din pripa. Iti recomand sa iei Magne B6 1 sau 2 pe zi si sa incerci sa consulti un psiholog. Totul este in psihicul tau.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziau draga Bugi,
Imi pare rau sa aud ca de 2 ani de zile te confrunti cu astfel de stari emotionale puternice, atunci cand esti in public! Cred ca este neplacut pentru tine si banuiesc ca sunt multe momente in care ti-e greu cand esti printre celilalti!
Acest tremur puternic al corpului in contactul cu ceilalti, este consecinta starii de frica accentuata pe care o ai atunci cand iesi din casa.
Simptomele cu care tu te confrunti poarta denumirea de agorafobie si pot fi tratate cu ajutorul sedintelor de psihoterapie cognitiv- comportamentala.Pentru a intelege mai bine acest tip de tulburare, te invit sa citesti acest articol:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/60-agorafobia-cum-iti-poate-afecta-viata.html
Prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala , chiar si online,pentru detalii, citeste aici:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.html
Mult succes!
Cu caldura,
Psihoterapeut Adina Demian
http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihologi/24-psihoterapeut-adina-demian.html