Buna seara,
Ma numesc Diana si am 22 de ani!De curand am terminat facultatea si urmeaza sa plec la master in afara in septembrie. In ultimele luni am atacuri de panica (senzatie de disconfort, caldura, frica de ceva neexplicabil) si cred ca are legatura si cu plecarea, dar si cu o alta problema medicala cu stomacul care ma sperie (a avut loc acum cateva luni, de atunci au inceput atacurile). Mi-ar placea sa vorbesc cu cineva despre aceasta problema pentru ca nu vreau sa plec cu teama sau cu frica.
Ce imi recomandati si pe cine?
Multumesc si o seara buna!
Diana
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacuri de panica- caut psiholog Bucuresti"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)

Psih. Catalina Delcea MPsih. Catalina Delcea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara Diana,
Referitor la mesajul tau, iti raspund punctual astfel: Iti recomand psihoterapia cognitiv-comportamentala, focalizata pe rezolvarea problemelor, cu rezultate evidente in abordarea atacului de panica si a anxietatii, respectiv un psihoterapeut specializat in aceasta orientare.
De asemenea, in contextul evaluarii intensitatii simptomelor, te poti adresa si unui medic psihiatru, fara ca aceasta sa iti creeze o noua tema anxiogena.
Si nu in ultimul rand, te rog sa consulti un medic internist pentru a investiga starea de sanatate a stomacelului. Investigatiile si informatiile privind sanatatea organismului sunt prioritare.
Interventia terapeutica complexa are cele mai bune rezultate.
O seara frumoasa!
psih. Catalina Delcea Tomescu