Daca in jurul virstei de 18-20 de ani ,am fost violata , si adolescenta a fost ceva marcata de un tata sever care ma oferit sotului .spunindu-i poti sa o bati si poti sa o omori mie nu imi mai pasa orcum acasa nu mai primesc.in care personalitatea mea a fost facuta tandari faptul ca nu mai am incredere in mine . memoria incet incet ma cam lasa, uit cum se spune pe romaneste de la mina la gura , dar le fotografiez mentaal si asa imi aduc aminte am inceput de ceva timp sa inversez cuvinte adica: sunt intrebata ceva dar eu in schimb cum ar trebui cu inceputul sa raspund raspund cu finalul pentru ca in mintea mea am senzatia ca intelege .
e bine toate astea ? puteti sa imi dati un sfat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am ceva pshihic?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Ar fi mult mai usor de inteles situatia daca ai crea un tablou mai amplu, cu precizarea perioadelor, a virstei actuale, a modului in care au decurs relatiile cu sotul, celelalte relatii sociale, realizarea profesionala etc. Poate nu neaparat in sensul ca cineva iti poate da raspunsul la intrebarea din titlu, dar prin ceea ce ne povestesti s-ar putea sa-ti dai seama ca pe undeva te-ai plasat in mod disfunctional in povestea asta negativa din viata ta, si crezi ca trebuie sa ramii definitiv acolo. E clar ca o situatie ca a ta poate duce intr-un final si la probleme psihice, dar acolo se poate ajunge si din alte cauze, cum foarte bine exista oameni care au trecut prin situatii dificile si care sint perfect echilibrati.
Asa ca ia raspunsul meu ca pe o invitatie sa ne povestesti mai multe despre tine.
Numai bine!