Buna ziua:) ma gandesc ca "problema mea" se cam incadreaza aici pentru ca, da, are legatura, stransa legatura cu psihicul. Am o problema cu visele, fiindca sunt o visatoare la propriu:)) visez foarte mult, sau mai bine zis foarte des, astfel ca, devine la un moment dat foarte obositor. Cred ca nu exista noapte sau zi in care sa nu visez, bineinteles daca dorm. In general visez "urat" cum se spune in popor, si ma trezesc dupa, in unele nopti ma trezesc de foarte multe ori, si de fiecare data, visasem altceva, sau ma rog continuasem visul altfel, nu stiu. Problematic este ca, nu ma simt niciodata odihnita ziua, pentru ca simt ca nu am un somn relaxat si nu pot functiona la capacitate maxima in timpul zilei. Si daca ma urc in autobuz si ma ia somnul 2 statii, visez :)) uneori stiu ca visez si ma chinui sa ma trezesc, pentru ca stiu ca nu dorm linistita...Am observat ca desi nu prea am vise "frumoase", visez intotdeauna colorat, in detaliu, imi amintesc de la modele in amanunt ale unor rochii din vis pana la chestii generale, imi amintesc fete, coafuri, culori, forme... adica e o alta lume aidoma cu aceasta in care traim, veridica. Vreau sa fiu corectata daca gresesc, si daca poate cineva sa-mi spuna ce sa fac sa scap de vise:)) uneori mi-e si teama sa ma culc, ca cine stie ce mai visez. Cum as putea sa combat asta, si de ce mi se intampla? Am si eu prieteni, cunostinte, parinti care sunt linistiti din acest punct de vedere, dorm linistiti, daca viseaza, macar nu-si mai amintesc si totul e ok . Am cautat sa ma informez si am descoperit ca visele nu dureaza foarte mult, pot fi maxim de 30 de minute, dar eu cu adevarat ca visez non-stop! Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Visez non-stop si nu ma odihnesc niciodata"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (45)

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua,
Da, asa este visul are legatura cu psihicul. Visul de fapt este paznicul somnului.
Ce inseamna asta?
Ca in psihicul nostru apar dorinte, temeri, connflicte interne, sentimente ambivalente (opuse), toate acestea nu dispar pur si simplu cand dormim si ele se manifesta si in somn, dar pentru a lasa persoana sa doarma apare visul. Pare paradoxal pentru tine, ai impresia ca visele nu te lasa sa dormi dar de fapt ele sunt ceele care vor sa te protejeze, si o fac, pana la un punct cand nu mai reusesc si atunci te trezesti. Pentru a avea un somn linistit e bine sa te feresti de stres, de nemultumiri, de conflicte, de dorinte imposibil de realizat, de temeri...in timpul in care esti treaza. Echilibrul in viata ta trebuie consolidat. Poate parea dificil...dar nu imposibil.
Mult succes!
P.S. Daca nu iti dai seama ce te dezechilibreaza, chiar visele sunt cele care iti poat arata asta.
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838